Mech

1. Data: 2001-04-30 11:37:11

Temat: Mech
Od: "mrówa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!!!
Może ktoś z Was się orientuje w jaki sposób pozbyć się mchu z trawnika.
Wygląda to fatalnie, a w dodatku to 'coś' zaczęło jeszcze włazić na
skalniak.

Pozdrowienia

mrówa

2. Data: 2001-04-30 13:41:17

Temat: Re: Mech
Od: "Ireneusz Kordal" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mrówa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Cześć!!!
> Może ktoś z Was się orientuje w jaki sposób pozbyć się mchu z trawnika.
> Wygląda to fatalnie, a w dodatku to 'coś' zaczęło jeszcze włazić na
> skalniak.

Krotkookresowo: kup antymech i posyp. Potem dosiej trawe (bo zwykle po mchu
zostaje
mniej lub bardziej lysy placek)

Dlugookresowo: kos, nawoz, napowietrzaj, odchwaszczaj.

Pozdrawiam
IK

3. Data: 2001-05-02 10:45:57

Od: "Robert Machowicz" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Może ktoś z Was się orientuje w jaki sposób pozbyć się mchu z trawnika.
> Wygląda to fatalnie, a w dodatku to 'coś' zaczęło jeszcze włazić na

U mnie swietnie działa saletra wapniowa. (mech lubi kwaśną ziemię a wapń ją
"odkwasza")Skutkiem ubocznym działania tego nawozu jest bardzo "soczysta
zieleń" trwanika :-)
Pozdrawiam Robert
PS. Cenowo również wychodzi to lepiej niż antymech.

4. Data: 2001-05-15 20:24:52

Od: "Ew@" <b...@o...ar.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

mrówa pisze:

>Cześć!!!
>Może ktoś z Was się orientuje w jaki sposób pozbyć się mchu z trawnika.

Miałam placek pod starymi sosnami (jest ich 3); nic nie pomagalo -
zalożylam więc rabatę cieniolubną: konwalie, hosty, piękne hortensje i
rozświetlające tył dereń o żółtawych dużych liściach i zawilce
japońskie. Samo miejsce nabralo innego charakteru.

--
Pozdrowienia

Ewa

cis