Medycyna na Uniwersytecie Mikolaja Kopernika

1. Data: 2004-08-29 21:11:49

Temat: Medycyna na Uniwersytecie Mikolaja Kopernika
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

w cieniu "nowej" kontrowersyjnej ustawy zdrowotnej Sejm uchwalil
rowniez ustawe o wlaczeniu Akademii Medycznej im. Ludwika Rydygiera
w Bydgoszczy do Uniwersytetu Mikolaja Kopernika w Toruniu
(http://ks.sejm.gov.pl/proc4/opisy/3160.htm) od 1. pazdziernika 2004
znaczna wiekszoscia glosow. Oznacza to, ze jesli ustawa przejdzie
przez Senat i zostanie podpisana przez Prezydenta od nowego
roku akademickiego UMK w Toruniu bedzie trzecim po UJ i Uniwersytecie
Medycznym w Lodzi a drugim po UJ wieloprofilowym uniwersytetem
ksztalcacym lekarzy. (hm, dlatego nie ma sie co dziwic ze
istnieje domena "am.torun.pl")

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://renata.am.torun.pl

2. Data: 2004-08-29 21:33:59

Od: "M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli od pazdziernika bede studentka Uniwersytetu Mikolaja Kopernika
Wydzialu Lekarskiego? a nie AM Bydgoszcz?
Mam nadzieje, ze zmienia sie tylko nazwa, a organizacyjnie wszytsko
pozostaje na swoim miejscu.

pzdr.
M.

--
"Alteri vivas oportet, si tibi vis vivere!"

3. Data: 2004-08-29 22:06:47

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Czyli od pazdziernika bede studentka Uniwersytetu Mikolaja Kopernika
> Wydzialu Lekarskiego? a nie AM Bydgoszcz?

Wyglada, ze bedziesz studentka Wydzialu Lekarskiego Uniwersyetetu
Mikolaja Kopernika (Collegium Medicum w Bydgoszczy UMK w Toruniu,
ktore bedzie zawierala trzy dotychczasowe Wydzialy bylej AM
- lacznie UMK bedzie mial wiec 14 Wydzialow).
Dodatkowo Szpital im. dra Biziela w Bydgoszczy staje sie
2. Szpitalem Klinicznym CM UMK. Lokalizacja pozostaje
w Bydgoszczy poza placowkami, ktore juz sa w Toruniu.

P.

4. Data: 2004-08-29 22:29:48

Od: "M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Collegium Medicum UMK brzmi dumnie ;)

pzdr.
M.

--
"Alteri vivas oportet, si tibi vis vivere!"

5. Data: 2004-08-30 05:52:00

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 Aug 2004, M. wrote:

> Collegium Medicum UMK brzmi dumnie ;)

w koncu UMK jest to jedna z najlepszych uczelni w Polsce

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://renata.am.torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

kiedy "żółty tydzień" ?
siniaki-jaki powod?
Choroba Duhringa
Kosc zespolona blacha - usuwac blache czy nie?
objawy... czego?