Medycyna niekonwencjonalna i linijka :-)))

1. Data: 2000-10-27 22:11:46

Temat: Medycyna niekonwencjonalna i linijka :-)))
Od: Robert Pyzel <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na Discovery Sci-Trek obejrzałem ostatnio program "Nova-tajemnice
parapsychologii". James Randi (iluzjonista, demaskator wszystkich
zginaczy łyżeczek, radiestetów i innych bio-psi-dziwolągów, autor
dwóch książek wydanych w Polsce i członek towarzystwa sceptyków
http://www.skeptic.com ) odwiedził Rosję i tamtejsze Centrum Medycyny
Niekonwencjonalnej. Zainteresował się naenergetyzowaną wodą, która
leczy wszystko i między innymi podnosi cisnienie krwi. Wypił i
poprosił o zmierzenie ciśnienia. I to było piękne, przyszedł
bioenergoterapeuta podwinął mu rękaw, przyłożył do wewnętrznej strony
przedramienia zwykłą linijkę i dyndając wahadełkiem nad ręką odczytał
na tej linijce ciśnienie krwi. To było dużo lepsze niż Monty Python
Potem Randi poprosił o pomiar kontrolny, ale niestety w całym ośrodku
nie mieli zwykłego ciśnieniomierza lekarskiego.
--
"Głupota stała się znacznie mniej interesująca.
Rozszerza się błyskawicznie i jest taka sama u wszystkich."

2. Data: 2000-10-27 23:45:26

Temat: Re: Medycyna niekonwencjonalna i linijka :-)))
Od: Jacek <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zainteresowa? si? naenergetyzowan? wod?, która
> leczy wszystko i mi?dzy innymi podnosi cisnienie krwi.
Sam taka robie od roku.
Naczynie szklane z zimna woda wkladam na godzine do bardzo silnego
magnesu stalego, a potem gotuje wode w mikrofalowce.
Inny smak, inne wlasciwosci.
Sam sprawdz.

Jacek

3. Data: 2000-10-28 17:16:04

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisa?(a) w wiadomoœci: <3...@p...onet.pl>...

>Sam taka robie od roku.
>Naczynie szklane z zimna woda wkladam na godzine do bardzo silnego
>magnesu stalego, a potem gotuje wode w mikrofalowce.
>Inny smak, inne wlasciwosci.

Zapewne wkladasz tez sobie kasztany do...lozka.

Adam B.

4. Data: 2000-10-28 20:29:58

Od: Jacek <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adamus wrote:

> Jacek napisa?(a) w wiadomoœci: <3...@p...onet.pl>...

> Zapewne wkladasz tez sobie kasztany do...lozka.
To chyba babcie wkladaly, aby milosc byla wieksza ;)

ale osobiscie spalem przez wiele lat na sienniku ze slomy i siana (na
wakacjach)
i naprawde to jest to, ze mozna wyrzycic pufy i kanapy i klasc sie na
zdrowym sienniku a zapach cudowny i zdrowie cudownie uratowane w 100%u

5. Data: 2000-10-29 17:03:13

Od: "Cimeries" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a) w wiadomości: <3...@p...onet.pl>...
> [...]
>i naprawde to jest to, ze mozna wyrzycic pufy i kanapy i klasc sie na
>zdrowym sienniku a zapach cudowny i zdrowie cudownie uratowane w 100%u

ja nie wiem, to ludzie ze wsi powinni byc okazami zdrowia. dla mieszczuchow
nawet spanie na sianie to egzotyka i zaczynaja temu dopisywac jakas
filozofie. A ciekawe jak zdrowie cudownie uratowane odczulby alergik na
takim lozeczku;)

Cimeries

6. Data: 2000-10-31 11:21:09

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ciekawe jak zdrowie cudownie uratowane odczulby alergik na
> takim lozeczku;)
Nie jestem alergikiem, ani nikt w rodzinie nie jest alergikiem.
Spanie na sianie jest pierwotne naturalne i ekologiczne, zatem zdrowe.

A dla elergikow , o ile pamietam jest terapia
kapieli w wywarze z siana i slomy.
Moczy sie najpierw siano w goracej wodzie w wannie. Potem wyciaga
i kapie sie alergika.

7. Data: 2000-10-31 17:45:04

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek D." napisał(a):

> A dla elergikow , o ile pamietam jest terapia
> kapieli w wywarze z siana i slomy.
> Moczy sie najpierw siano w goracej wodzie w wannie. Potem wyciaga
> i kapie sie alergika.

A w czym się dezynfekuje to siano zanim zostanie włożone do czystej wanny?

Kaja

8. Data: 2000-10-31 20:36:59

Od: Mariusz Krawiec <k...@c...edu> szukaj wiadomości tego autora

Kaja wrote:

> A w czym się dezynfekuje to siano zanim zostanie włożone do czystej wanny?
>
> Kaja

a po co dezynfekowac, przeciez naturalne, to zdrowe :-)
potem wode z wanny pije sie dwa razy dziennie
(oczywiscie w miliardowym rozcienczeniu), bo inaczej nie skutkuje.

Mariusz

9. Data: 2000-11-01 02:36:32

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Krawiec napisał(a):

> a po co dezynfekowac, przeciez naturalne, to zdrowe :-)
> potem wode z wanny pije sie dwa razy dziennie
> (oczywiscie w miliardowym rozcienczeniu), bo inaczej nie skutkuje.
>
> Mariusz

Hihihihihihi

Kaja

10. Data: 2000-11-01 16:44:40

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja napisał(a) w wiadomości: <3...@f...pl>...

>A w czym się dezynfekuje to siano zanim zostanie włożone do czystej wanny?

W konskim moczu.

Adam B.

NT u dwulatka- pytanie do pediatrow
Co oznaczają?