Meiladiy

1. Data: 2003-11-23 20:31:30

Temat: Meiladiy
Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=42&
id=36754
Ktoś z Brazylii sprzedaje nam polski obrazek. Pewnie to woźnica z
warszawskiej Pragi ( to tylko przypuszczenie).
Pozdrawiam
Dorota (Wrocław)

1. Data: 2003-11-24 06:28:11

Temat: Re: Meiladiy
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ktoś z Brazylii sprzedaje nam polski obrazek. Pewnie to woźnica z
> warszawskiej Pragi ( to tylko przypuszczenie).
oj raczyłabym wątpić :)

--
****** Magda ******
Białystok GG 1582381

1. Data: 2003-11-24 07:57:07

Od: "M.Nowak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, ta Debis jest wyjatkowo obrotna i skrupulatna.
Uwielbia innym wytykac, ze cos juz bylo. Robi to z upodobaniem i nagminnie.
Zna chyba kazdy schemat na tym forum i jego dokladne miejsce. Ciekawe, czy
robi cos jeszcze poza "czuwaniem" nad tym forum?

Magda N.

1. Data: 2003-11-24 09:19:19

Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M.Nowak" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zna chyba kazdy schemat na tym forum i jego dokladne miejsce. Ciekawe, czy
> robi cos jeszcze poza "czuwaniem" nad tym forum?
Tak, duzo kladzie bardzo fajnych wzorow. Poza tym jest bardzo sympatyczna i
jezeli sie ja o cos poprosi, zawsze pomaga (moje osobiste doswiadczenia) - w
przeciwienstwie do takiej choochoo np. A ze czuwa nad forum? Dobrze robi,
ostatnio dubli tyle i to jeszcze platnych, ze juz pojecie przekracza. Sama
tez wytykam duble.
Pozdrawiam - Anka
--
^ ^ # Nie mam czasu, głaszczę kota.#