[chyba OT] farby do witraży

1. Data: 2003-11-22 16:51:32

Temat: [chyba OT] farby do witraży
Od: "Magdalena M. \(W-wa\)" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy farby Window Color lub podobne nadają sie do pomalowania duzego wazonu z
bialego grubego szkla. Moja mama ma dwa takie naczynia i jej marzeniem
byłoby pomalowanie ich. Poradzcie jak to zrobić, czym, i czy potem te
obrazki na szkle podczas mycia w wodzie nie ulegna zniszczeniu.
Pomyslalam ze kupie jej te farbki na gwiazdkę.
Dzieki z góry za każdą radę.
Magdalena M(W-wa)

1. Data: 2003-11-22 19:02:09

Temat: Re: [chyba OT] farby do witraży
Od: "Kitty" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Farbami window color maluje sie na foli (koszulki do kartek), a pozniej tak
po 24h odrywa sie obrazek i mozna go przyleic gdziekolwiek. Mam tak
udekorowane wszystkie kubki jakie mialam w domu :) Podczas zmywania nie
ulegają zmianie, chyba ze byla wyjatkowo cienka warstwa farby.

Pozdrawiam
Kitty

1. Data: 2003-11-22 20:12:06

Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obrazki na szkle podczas mycia w wodzie nie ulegna zniszczeniu.
> Pomyslalam ze kupie jej te farbki na gwiazdkę.

Radzilabym raczej kupic specjalne farby do malowania na szkle (do
kupienia w sklepach dla plastykow), bo Window Color moga sie odklejac
pod wplywem wody (zwilzenie jest nawet proponowane, jesli chcesz
przykleic/odkleic/przesunac obrazek). Te specjalne farby do szkla i
porcelany po wypieczeniu w piekarniku sa odporne nawet na zmywanie w
zmywarce. Mozna je kupic w pojedynczych opakowaniach (ok. 10 zl/szt),
lub w zestawie (mniejsze opakowania, chyba 5-6 kolorow, ceny nie
pamietam, bo osobiscie dowiedzialam sie nich za pozno :( ). I warto
miec pod reka zmywacz do paznokci, zeby nie kupowac specjalnego
rozpuszczalnika do tych farbek :) A malujac nimi, proponuje kapnac
kropelke lub kilka farbki danego koloru do "foremki" po tabletkach -
patent mojej kolezanki przetestowany takze przeze mnie osobiscie :)
A pedzelek pluka sie w zmywaczu.

Mam nadzieje, ze cos zrozumialas z mojego zawilego wywodu :) W razie
pytan - pisz.

Pozdrowionka :)
Magda (Katowice)

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-11-23 12:23:56

Od: "Magdalena M. \(W-wa\)" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam nadzieje, ze cos zrozumialas z mojego zawilego wywodu :) W razie
> pytan - pisz.
>
> Pozdrowionka :)
> Magda (Katowice)

Dzięki, wiele zrozumialam.
Niedługo wybiore sie do sklepu w poszukiwaniu prezentów.

Pzdr
Magdalena M.

plastikowa kanwa-ozdoby
[szydelko] torebka