Meningioma anaplasticum - Oponiak anaplastyczny

1. Data: 2007-11-12 16:49:04

Temat: Meningioma anaplasticum - Oponiak anaplastyczny
Od: Scally <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam...
Chciałabym dowiedzieć się wszystkiego, co tylko możliwe na temat
oponiaka anaplastycznego. Niestety w Internecie za dużo nie ma na ten
temat, a może i źle szukałam.
Może ktoś z państwa miał z tym do czynienia lub jest jakiś chirurg na
forum, który mi udzieli informacji na dany temat.
Sprawa wygląda następująco:
Pacjentka (lat 73), zoperowana na guza mózgu - oponiak sierpa w lewej
okolicy czołowej.
Mikroskopowo po operacji i analizie okazało się, że jest to Meningioma
anaplasticum.
Chciałam dowiedzieć się wszystkiego na ten temat.
Bardzo proszę o odp. i jakiekolwiek linki, jeżeli ktoś takie posiada.

Dziękuje z góry
Scally

2. Data: 2007-11-13 20:40:19

Od: " " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu jest opis jednego przypadku z czymś w rodzaju krótkiego przeglądu zagadnienia:

http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&p
id=S0004-282X2001000600019&lng=en&nrm=iso&tlng=en

Wiele na temat oponiaków anaplastycznych raczej się nie znajdzie, bo to
rzadkość...

Turpin

p/s

jakby zaraz coś ten Tomuś Czereśniak, czy jak mu tam, o witaminkach napisał,
to się nie przejmuj -- każda grupa ma swojego czereśniaka.

3. Data: 2007-11-13 23:10:11

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> p/s
>
> jakby zaraz coś ten Tomuś Czereśniak, czy jak mu tam, o witaminkach
> napisał, to się nie przejmuj -- każda grupa ma swojego czereśniaka.

tyle zrozumiales z postu o b12? zle to swiadczy o poziomie opieki zdrowotnej
w tym kraju, oj zle :(

--
www.vegie.pl

krwawienie po usunieciu osemki?
Pocenie się w godzinach 13-18
Czy to są objawy jakiejś grzybicy stóp?
Dlaczego noga "wraca" szybciej niz reka - dywagacje neurologiczne
parazytologia - znowu :)