Merkury w retrogradacji...

1. Data: 2015-05-23 19:20:45

Temat: Merkury w retrogradacji...
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

...i wszystko jasne :(

--
????
???
??????

2. Data: 2015-05-23 19:25:03

Temat: Re: Merkury w retrogradacji...
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-23 o 19:20, Jakub A. Krzewicki pisze:
> ...i wszystko jasne :(

to juz nie Polam?

--
gazebo

3. Data: 2015-05-23 19:33:09

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo wrote:

> to juz nie Polam?

Ja mówię o stanie umysłów.
W Syrii oszołomy od Baghdadiego dewastują Palmyrę, w Polsce... szkoda gadać.

--
????
???

4. Data: 2015-05-23 19:37:51

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo wrote:

> to juz nie Polam?

Ja mówię o stanie umysłów.
W Syrii oszołomy od Baghdadiego dewastują Palmyrę, w Polsce... szkoda gadać.

PS. Ponadto przyszły dzień bardzo niedobry na operacje w astralu. Tzn. nawet
dobry jak dla kogo, ale akurat nie dla tego kogo trzeba, a wręcz odwrotnie.

--
????
???

5. Data: 2015-05-23 19:43:55

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-23 19:20, obywatel Jakub A. Krzewicki uprzejmie donosi:
> ...i wszystko jasne :(

Boli coś a nie cieszy?
Skoro nie cieszy... to już chyba sam wiesz, co...

6. Data: 2015-05-23 19:46:03

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Dnia 2015-05-23 19:20, obywatel Jakub A. Krzewicki uprzejmie donosi:
>
> Boli coś a nie cieszy?
> Skoro nie cieszy... to już chyba sam wiesz, co...

Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy...
I nic tak nie uczy jak historia Kampuczy :)

--
????
???

7. Data: 2015-05-23 19:49:18

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-23 o 19:37, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> dobry jak dla kogo, ale akurat nie dla tego kogo trzeba, a wręcz odwrotnie.

ja musze zrobic robote dla kumpla, dylematy swiata sa poza zasiegiem
mojej myszki, a moze w koncu ktos tam na gorze zamiast sie chachac zesle
cos skutecznego

--
gazebo

8. Data: 2015-05-23 19:54:15

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-23 19:46, obywatel Jakub A. Krzewicki uprzejmie donosi:

Nie dziwi więc, że kolega
z tylko drugiego obiega.

9. Data: 2015-05-23 19:55:06

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo wrote:

> ja musze zrobic robote dla kumpla, dylematy swiata sa poza zasiegiem
> mojej myszki, a moze w koncu ktos tam na gorze zamiast sie chachac zesle
> cos skutecznego

...bombę na tę trąbę. Ja tyeż nie mam czasu zajmować się sprawami
międzynarodowymi i krajowymi, a to gdyż zakuwam ???

--
????
???

10. Data: 2015-05-23 19:55:21

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-23 19:37, obywatel Jakub A. Krzewicki uprzejmie donosi:

Wróżbita Maciej?
A witamy witamy...

Seks po gejowsku u hetero.
Manipulacje podszywanie