Męskie Granie! Magisterka - Ankieta

1. Data: 2018-05-30 23:31:18

Temat: Męskie Granie! Magisterka - Ankieta
Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
Piszę pracę magisterską na temat strategii marketingowej, gdyby ktoś mógł mi pomóc w
ukończeniu pracy, prosiłbym o wypełnienie ankiety na temat Męskiego Grania! z góry
dziękuje! :D
Link do ankiety:
https://docs.google.com/forms/d/1rsJ0fI_Sl3xfLC2QPcE
EmD2Y5vcH_ZqLD9a8eoYujNw

2. Data: 2018-05-31 09:52:51

Temat: Re: Męskie Granie! Magisterka - Ankieta
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Piszę pracę magisterską na temat strategii marketingowej, gdyby ktoś mógł
> mi pomóc w ukończeniu pracy, prosiłbym o wypełnienie ankiety na temat

To ta impreza, na której rozpaczliwie lansuje się ogolona na zero Brodka?

--
XL

3. Data: 2018-06-01 11:40:07

Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora