Protest w Sejmie.

1. Data: 2018-05-26 17:41:56

Temat: Protest w Sejmie.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Super! Wszyscy bezdomni i bankruci - na nocleg do Sejmu! Na koszt
podatnika, oczywiście.

Przeciętnego obywatela niewiele obchodzi ten obecny protestacyjny pat w
Sejmie. Nikt nie przeczy, że niepełnosprawni mają źle - ale dlaczego mają
żyć za darmo?

--
XL też pójdę tam mieszkać, gdy mi się noga powinie - z tą perspektywą od
razu czuję się spokojniejsza, że nie skończę pod mostem

2. Data: 2018-05-26 17:53:51

Temat: Re: Protest w Sejmie.
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2018 o 17:41, XL pisze:
> [...]
>
> Przeciętnego obywatela niewiele obchodzi ten obecny protestacyjny pat w
> Sejmie. Nikt nie przeczy, że niepełnosprawni mają źle - ale dlaczego mają

Popierają ich "aborcyjne wiedźmy" z "czarnego protestu",

3. Data: 2018-05-26 18:32:24

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-26 o 16:41, XL pisze:
> Super! Wszyscy bezdomni i bankruci - na nocleg do Sejmu! Na koszt
> podatnika, oczywiście.
>
> Przeciętnego obywatela niewiele obchodzi ten obecny protestacyjny

Wyznawców pislamskich nie obchodzi. To nie są przeciętni obywatele.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2018-05-26 19:17:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Popierają ich "aborcyjne wiedźmy" z "czarnego protestu",

A już największe ,,poparcie" dostali od Wałęsy - raczył się z nimi
sfotografować, rozkraczony na fotelu, po czym jawnie (zB)olał. LOL

--
XL

5. Data: 2018-05-26 19:20:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> Przeciętnego obywatela niewiele obchodzi ten obecny protestacyjny pat w
> Sejmie. Nikt nie przeczy, że niepełnosprawni mają źle - ale dlaczego mają

https://wiadomosci.wp.pl/najnowszy-sondaz-polacy-chc
a-konca-protestu-w-sejmie-6253445206165121a

--
XL

6. Data: 2018-05-26 22:51:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2018 o 17:53, pinokio pisze:
> [...]

Dlatego że ich życie nie kończy się wraz z narodzinami - proste.

Ewa

7. Data: 2018-05-26 22:57:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2018 o 22:51, FEniks pisze:

> Dlatego że ich życie nie kończy się wraz z narodzinami - proste.

I chrzcinami oczywiście.
Chociaż wątpię, żeby pan Jarosław to zrozumiał.

Ewa

8. Data: 2018-05-26 23:14:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Dlatego że ich życie nie kończy się wraz z narodzinami - proste.

To akurat żaden powód. Każdy z obywateli tego kraju przeżył swoje
narodziny.
Poza tym - to bogaci ludzie, skoro np. małżeństwo stać na miesięczne
,,protestowanie" w Sejmie razem z dzieckiem.
Mój mąż NIGDY W ŻYCIU nie miał urlopu - musiał budować dom i rodzinę
utrzymać.

--
XL

9. Data: 2018-05-26 23:17:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> I chrzcinami oczywiście.
> Chociaż wątpię, żeby pan Jarosław to zrozumiał.

Pan Wałęsa to lepiej zrozumiał.
https://youtu.be/j4gY5Uh4Hks
LOL

--
XL

10. Data: 2018-05-26 23:51:35

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-26 o 22:14, XL pisze:

> To akurat żaden powód. Każdy z obywateli tego kraju przeżył swoje
> narodziny.

Ale nie każdy rodzi się lub staje niepełnosprawnym i przeżywa swoje
życie jako niepełnosprawny.

> Poza tym - to bogaci ludzie, skoro np. małżeństwo stać na miesięczne
> ,,protestowanie" w Sejmie razem z dzieckiem.

Bredzisz.

> Mój mąż NIGDY W ŻYCIU nie miał urlopu - musiał budować dom i rodzinę
> utrzymać.

Super.
Obdaruj swoim mężem niepełnosprawnych, nie będziesz musiała bzdur wypisywać.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Pojebani mężczyźni
Bouba czy Kiki?