Protest w Sejmie.

11. Data: 2018-05-27 00:47:06

Temat: Re: Protest w Sejmie.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> To akurat żaden powód. Każdy z obywateli tego kraju przeżył swoje
> narodziny.
> Poza tym - to bogaci ludzie, skoro np. małżeństwo stać na miesięczne
> ,,protestowanie" w Sejmie razem z dzieckiem.

http://gazetaolsztynska.pl/509776,Rodzina-z-Olsztyna
-protestuje-w-Sejmie-Na-razie-nie-wstana-z-podlogi.h
tml

--
XL

12. Data: 2018-05-27 05:36:00

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 26 maja 2018 17:53:49 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Popierają ich "aborcyjne wiedźmy" z "czarnego protestu",

troche ty i ikselka macie racje.
zle matki niepelnosprawnych zrobily, ze taka "przywodczynie" sobie znalazly.
przeciez tej facetce wcale nie o to chodzi;
probowali juz koderii,sprzedajnosci, swinstw wszelakich.

oczywiscie, ze prawa postulowane naleza sie niepelnosprawnym.
jednakze ich matki chca miec te 500 dodatkowych bodajze zlotych na reke,
i wykorzystac na cokolwiek chca; a ze niekoniecznie na poszkodowanych,
to tajemnica poliszynela.

oczywiscie, nie bede tu mowil o suknie pazurami rozdrapywanym,
bo przeciez to historycznie znane metody.

jacek

13. Data: 2018-05-27 05:39:47

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 26 maja 2018 22:51:28 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:

> Dlatego że ich życie nie kończy się wraz z narodzinami - proste.
>
> Ewa

tak, Ewo, to proste i masz calkowita racje.
tylko ze prowadyrzy calkowicie to w dupie maja.

pozdrawiam,
jacek

14. Data: 2018-05-27 05:56:06

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 26 maja 2018 22:58:08 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:

> I chrzcinami oczywiście.
> Chociaż wątpię, żeby pan Jarosław to zrozumiał.
>
> Ewa

a ja watpie, dlaczego to, skoro za PO mieli bodajze 350? zl zasilku,
a przy PIS-ie dostali 800? pani Scheuring-Wielgus (cholera, jeszcze
człon nazwiska ma podobny) wowczas nie protestowala?

poza tym i tak dostana podzielone te 500 podwyżki po podwyżce,
tylko chyba mniej więcej w połowie dla opiekunów,
a w połowie dla osobiście zainteresowanych.

jacek

15. Data: 2018-05-27 06:02:29

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 26 maja 2018 23:51:36 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Ale nie każdy rodzi się lub staje niepełnosprawnym i przeżywa swoje
> życie jako niepełnosprawny.

> Bredzisz.

> Super.
> Obdaruj swoim mężem niepełnosprawnych, nie będziesz musiała bzdur wypisywać.

ikselka wielokrotnie pomgala osobom przez los pokrzywdzonym.
i choc w sprawie oblicz tego protestu mozna miec rozne zdanie,
to jednak prosze wziac pod uwage powyzsze.

pozdrawiam,
jacek

16. Data: 2018-05-27 11:28:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Nikt nie przeczy, że niepełnosprawni mają źle - ale dlaczego mają
> żyć za darmo?

Do tego bowiem sprowadzają się i prowadzą ich żądania wobec każdej
następnej władzy - docelowo koszty swego utrzymania chcą całkowicie
przerzucić na państwo. Żadne państwo temu nie podoła i jak dotąd w żadnym
państwie stawianym Polsce za wzór niepełnosprawni nie osiągnęli tyle, co w
Polsce za rządów PiS.
Że to za mało?
Zawsze będzie za mało.
Bo niepełnosprawność to nie jedyny problem w społeczeństwie. Ważniejszy
problem to ISTNIENIE tego społeczeństwa - a więc jego liczebność, obronność
i wykształcenie.
Jeśli społeczeństwo się zredukuje liczebnie m, zostanie zredukowane także
ekonomicznie. Kto wtedy przejmie finansowanie niepełnosprawnych?

--
XL

17. Data: 2018-05-27 11:34:29

Od: "Nazwa" <adres> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
a.pl...

FEniks <x...@p...fm> wrote:

>Pan Wałęsa to lepiej zrozumiał.

Już nie Bolek?

>https://youtu.be/j4gY5Uh4Hks

Naprawdę marnujesz czas na oglądanie takich narcyzów?

18. Data: 2018-05-27 11:35:47

Od: "Nazwa" <adres> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
a.pl...

>Żadne państwo temu nie podoła i jak dotąd w żadnym
>państwie stawianym Polsce za wzór niepełnosprawni nie osiągnęli tyle, co w
>Polsce za rządów PiS.

Kłamiesz.

19. Data: 2018-05-27 12:13:37

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik j...@o...pl napisał:

> oczywiscie, ze prawa postulowane naleza sie niepelnosprawnym.

Z 2015r czyli po tym jak peło już im sypnęła
http://cdn24.se.smcloud.net/t/photos/395791/rzadowe-
zmiany-dla-opiekunow-osob-niepelnosprawnych.jpg

Przy czym obecnie zasiłek wynosi ponad 1400.

Nauczyli się drzeć mordę i tyle.

Masz parę obrazków.
https://twitter.com/JoankaSW/status/9996467609381642
25

https://pbs.twimg.com/media/Dd-hSuTV4AAW9c1.jpg

https://pbs.twimg.com/media/Dd-7JM0W0AEMotI.jpg

https://pbs.twimg.com/media/DeGsELjW0AAzMkS.jpg

20. Data: 2018-05-27 12:19:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nazwa <adres> wrote:

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Kłamiesz.

... gdyż na przykład w...?

--