Protest w Sejmie.

21. Data: 2018-05-27 12:20:38

Temat: Re: Protest w Sejmie.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<f...@g...com> wrote:

> Z 2015r czyli po tym jak peło już im sypnęła
> http://cdn24.se.smcloud.net/t/photos/395791/rzadowe-
zmiany-dla-opiekunow-osob-niepelnosprawnych.jpg

> Przy czym obecnie zasiłek wynosi ponad 1400.
>
> Nauczyli się drzeć mordę i tyle.

Tak, to kwintesencja tego, co napisałam tu dotąd.

> Masz parę obrazków.
> https://twitter.com/JoankaSW/status/9996467609381642
25

> https://pbs.twimg.com/media/Dd-hSuTV4AAW9c1.jpg
>
> https://pbs.twimg.com/media/Dd-7JM0W0AEMotI.jpg
>
> https://pbs.twimg.com/media/DeGsELjW0AAzMkS.jpg

Bingo.

--
XL

22. Data: 2018-05-27 12:24:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nazwa <adres> wrote:

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Już nie Bolek?

To parafraza ,,pana Jarosława".
Taki środek artystyczny, stylistyczny.

> Czytaj

> Naprawdę marnujesz czas na oglądanie takich narcyzów?

Bolków? Trudno ich nie widzieć, bo są wszędzie, gdzie coś fermentuje -
lansują się nawet w Sejmie dla paru złociszy za zdjęcie :->

--
XL

23. Data: 2018-05-27 15:19:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> A już największe ,,poparcie" dostali od Wałęsy - raczył się z nimi
> sfotografować, rozkraczony na fotelu, po czym jawnie (zB)olał. LOL

Koniec protestu.
Wreszcie zrozumieli, że byli wykorzystywani. Przedłużanie tego było po
myśli opozycji i niepełnosprawni, hasłowo wspierani przez nią, działali tym
protestem przeciwko samym sobie.
Ponadto społeczny odbiór FORMY tego protestu jest bardzo zły.

--
XL

24. Data: 2018-05-27 15:55:45

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-27 o 14:19, XL pisze:

> Koniec protestu.
> Wreszcie zrozumieli, że byli wykorzystywani.

Zrozumieli, że kopanie się z koniem i opresyjnym reżimem zabraniającym
wyjść nawet na spacer nie ma sensu.

> Przedłużanie tego było po
> myśli opozycji

Było nie na rękę pisowi, który zamiast rozwiązać problem zaczął stosować
stalinowskie metody zniechęcania.

> i niepełnosprawni, hasłowo wspierani przez nią, działali tym
> protestem przeciwko samym sobie.

Typowa retoryka reżimowa.
Ktoś, kto walczy o swoje prawa działa na swoją szkodę, bo wkurwia reżim.
Niewolnicy walczący o swoje prawa też działali na swoją szkodę, bo
groziło im, w najlepszym przypadku, przypięcie do pala i chłosta.

> Ponadto społeczny odbiór FORMY tego protestu jest bardzo zły.

Nie. Odbiór tego protestu był zły tylko u pislamistów.
Pislamiści to nie jest całe społeczeństwo.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

25. Data: 2018-05-27 16:12:52

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/05/2018 o 16:53, pinokio pisze:

> Popierają ich "aborcyjne wiedźmy" z "czarnego protestu",
kocham wiedzmy

--
gazebo

26. Data: 2018-05-27 16:33:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> myśli opozycji i niepełnosprawni, hasłowo wspierani przez nią, działali tym

i dlatego

> społeczny odbiór FORMY tego protestu jest bardzo zły.

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/nowy-sondaz-polacy-z
a-zakonczeniem-protestu-w-sejmie/mh038xz

Można oczywiście jeszcze próbować tu komuś imputować, że te grubo ponad 60
% (wliczając ,,raczej tak") to sami ,,pislamiści", no ale to byłby chyba ze
strony imputującego jawny strzał we własną stopę - no czym niby jest takie
otwarte przyznanie, że PiSowi poparcie wzrosło do grubo ponad 60 % ?
W sumie to przecież prawda, że wzrosło - i czas zrozumieć wreszcie, że
wzrosło - i nadal będzie rosło. Zwłaszcza wobec wszelkich tak ordynarnych
prób szantażu wobec rządu jak okupacja.

--
XL

27. Data: 2018-05-27 17:23:52

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-27 o 15:33, XL pisze:

> https://wiadomosci.onet.pl/kraj/nowy-sondaz-polacy-z
a-zakonczeniem-protestu-w-sejmie/mh038xz

31 proc. odpowiedziało "zdecydowanie tak".
Dołóż do tego, kto zlecał badanie.

> [...]
> strony imputującego jawny strzał we własną stopę - no czym niby jest takie
> otwarte przyznanie, że PiSowi poparcie wzrosło do grubo ponad 60 % ?

Jest twoim bredzeniem.
Nie tylko pislamiści chcieli zakończenia protestu.
Ale pislamiści chcieli zakończenia z innych powodów niż normalni ludzie.

To, że jedni i drudzy chcieli zakończenia, to nijak nie oznacza, że
pislam ma 60% poparcia. To tylko oznacza, że znowu wyciągasz wnioski z dupy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

28. Data: 2018-05-27 17:53:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/05/2018 o 14:19, XL pisze:

> [...]
> protestem przeciwko samym sobie.
> Ponadto społeczny odbiór FORMY tego protestu jest bardzo zły.

ty jestes wykorzystywana, jak zrozumiesz to sie przestraszysz, nie
umiesz znalezc miejsca, idz do ogrodka, przestalas pisac o psach

--
gazebo

29. Data: 2018-05-27 20:06:58

Od: "Nazwa" <adres> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
a.pl...

>Bolków?

Ten z brodą to Bolek? Powinnaś zmienić okulistę, albo psychiatrę.

PLONK, szkoda czasu na twoj przypadek. Wyglada na powazny.

30. Data: 2018-05-27 20:08:07

Od: "Nazwa" <adres> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
pl...

Nazwa <adres> wrote:

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
a.pl...

>... gdyż na przykład w...?

Gdyz na przyklad nie zyskali praktycznie za pisu nic.

Pojebani mężczyźni
Bouba czy Kiki?
Australijska droga to jedyna droga!
Darmozjadanie Europy.