Protest w Sejmie.

51. Data: 2018-06-17 03:33:58

Temat: Re: Protest w Sejmie.
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 10 czerwca 2018 10:45:45 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
ej-brytanii-niepelnosprawni,250,0,1886970.html

> O tym, o tym. Tylko dostatnie społeczeństwa stać na pełne utrzymywanie
> niepracujących.
>
> --
> XL

a wiesz ikselkus,co nasze terazniejsze wladze robia, zeby niepracujacy
byli pracujacymi? otoz daja im jakies chyba papierki przy drodze do zbierania,
czy cos w tym stylu. zreszta zapytam ich po niedzieli, dlaczego tak przy drogach
sobie uwaznie chodza. oczywiscie rozumiem, ze rzad woli, aby cos robili, zamiast
im zasilki placic, tylko ze zasilek bylby w wysokosci powiedzmy 800 zlotych,
a za cwiercprace trzeba co najmniej 2-krotnie wiecej zaplacic.
oczywiscie rozumiem, ze nalezy czystosc przy drogach utrzymywac,
tylko nie rozumiem dlaczego kilka osob robi to, co moze z powodzeniem jedna.

rzad, jak to rzad, w wielu sprawach jest glupi po prostu i nie mysli,
ze lepiej dac ten zailek, a ci co chca popracowac zawsze w cieplym sezonie
znajda dodatkowe, chocby nierejestrowalne zajecie, a tak to odciaga ludzi od prac
naprawde pozytecznych.

tak samo z wykaszaniem rowow przy drogach; tna tam trawe chyba ze 2 razy do roku,
jak wystarczyloby raz na 2 lata, bo nawet jesli jakas siewka czy odrost sie trafi,
to i tak kosiarka go skosi tak samo, jak zwykla trawe
(rozumiem, ze pobocza niech tam corocznie kosza, bo minimalnie bezpieczenstwo
wzrasta).

i za takie udawane potrzeby to przecież płacimy my, naród.
płacimy w dwójnasób.

pozdrawiam,
jacek

52. Data: 2018-06-17 13:18:26

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
> oczywiscie rozumiem, ze nalezy czystosc przy drogach utrzymywac,
> tylko nie rozumiem dlaczego kilka osob robi to, co moze z powodzeniem jedna.

I podobno za komucha było 150.ooo urzędników a teraz masz jakieś
6x więcej, możesz zapytać po co tylu urzędników?

Jak se liści pozbierają, będą zdrowsi i służba zdrowia zaoszczędzi:)

> [...]
> to i tak kosiarka go skosi tak samo, jak zwykla trawe
> (rozumiem, ze pobocza niech tam corocznie kosza, bo minimalnie bezpieczenstwo

Taka trawa jedzie do kompostowni i coś z niej robią:)

53. Data: 2018-06-26 01:10:31

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 17 czerwca 2018 13:18:26 UTC+2 użytkownik f...@g...com
napisał:

> I podobno za komucha było 150.ooo urzędników a teraz masz jakieś
> 6x więcej, możesz zapytać po co tylu urzędników?

tamte czasy, to byly zle czasy - zwlaszcza ze wzgledu na sowiecka dyktature
i naszych rodzimych sprzedawczykow, co zawsze ich pelno bylo w dziejach.
jednak racja; teraz mamy Unie i czasy, gdzie trzeba dac cos ludziom do roboty
papierkowej, bo dom pozytecznej juz tylu nie potrzeba.

tu tylko nadmienie, ze troche sie pomylilem; zatrzymalem sie przy tych "pracujacych",
w cudzyslowiu to tak polowicznie, i powiedzieli mi, ze pracuja na 3/4 etatu
z zatrudniaka i dostaja na reke ponad siedemset zlotych.
wiec minimalna placa placa, ale tylko w ujeciu prywatnym,
a panstwo to widac, ze juz tych progow nie musi przestrzegac.
nie, zebym sie czepial, bo troche mniejszy bezsens, ale i tak bezsens
ogolnie rzecz rozpatrujac.

> Jak se liści pozbierają, będą zdrowsi i służba zdrowia zaoszczędzi:)

no, chyba ze tak to tlumaczyc:)

> Taka trawa jedzie do kompostowni i coś z niej robią:)

chyba lasowanie mozgu spoleczenstwa:)
bo ani cos z niej robia, ani jedzie:)

cipozdrawiam,
jacek

ciekawe, frane, czy tez cos robia z tego sniegu,
ktory plugo-spycharki z drog usuwaja nader czesto wowczas,
kiedy go wogole nie ma.
a ze przy tym droge nam, normalnym uzytkownikom, zasmiecaja sama swoja obecnoscia,
i do tego niepotrzebne niebezpieczenstwo stwarzaja,
to juz istna magia poliszynela.

wiesz co? nieraz to nawet rak podniesc, ani opuscic sie nie da;
chca tworzyc nas bezmozgowcy, ich wladza, i ich czereda.

54. Data: 2018-06-26 01:14:24

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

napisał:

> [...]

wiesz co? nieraz to nawet rak podniesc, ani opuscic sie nie da;
chca tworzyc nas bezmozgowcy, ich wladza, i ich czereda.

Pojebani mężczyźni
Bouba czy Kiki?
Australijska droga to jedyna droga!
Darmozjadanie Europy.