Metalowe AGD - koszmar.

1. Data: 2004-10-18 06:04:59

Temat: Metalowe AGD - koszmar.
Od: "wk" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
ma ktoś w chacie białą lodówkę, metalową (chodzi o kolor) kuchnię, metalowy
zlew, białą mikrofalówkę itp.
JAk to wygląda????? Czy to pasuje????

Ja chciałem mieć wszystko biała bo juz mam taką lodówkę, ale okazało się że
aby dobrać "resztę" biała trzeba cały Wrocław zjechać i nic!! W Castoramie
znalazłem tylko koszmarny biały emaliowany zlew... Chyba się będę musiał
pogodzić, że biała lodówka reszta metalowe, bo nie mam czasu ani ochoty się
męczyć...

WK

1. Data: 2004-10-18 06:26:15

Temat: Re: Metalowe AGD - koszmar.
Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wk" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> ma ktoś w chacie białą lodówkę, metalową (chodzi o kolor) kuchnię,
> metalowy
> zlew, białą mikrofalówkę itp.
> JAk to wygląda????? Czy to pasuje????

Zlew mam "metalowy satynowy" reszta biale i pasuje idealnie zwlaszcza ze
dodtaki kuchenne mam ze stali satynowej.

> Ja chciałem mieć wszystko biała bo juz mam taką lodówkę, ale okazało się
> że
> aby dobrać "resztę" biała trzeba cały Wrocław zjechać i nic!!

Nie kupuj "metalowej" kuchni bo bedziesz plakal przy czyszczeniu (siostra
czysci i przeklina, zwlaszcza, ze ma male dziecko).

m.

1. Data: 2004-10-18 08:18:08

Od: "Waldemar Katus" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nie kupuj "metalowej" kuchni bo bedziesz plakal przy czyszczeniu (siostra
> czysci i przeklina, zwlaszcza, ze ma male dziecko).

A ty jak dajesz ze zlewem???? Też trzeba czyścić....

1. Data: 2004-10-18 08:24:20

Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Katus" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> A ty jak dajesz ze zlewem???? Też trzeba czyścić....

Na satynowym do tego o fakturze plastra miodu zaciekow nie widac.
Poza tym zlew to nie kuchenka - zacieki na nim nie irytuja tak bardzo.

m.

1. Data: 2004-10-18 10:33:48

Od: "topjes" <n...@d...rady> szukaj wiadomości tego autora

"wk" <w...@g...pl> wrote in message
> [...]
> znalazłem tylko koszmarny biały emaliowany zlew... Chyba się będę musiał
> pogodzić, że biała lodówka reszta metalowe, bo nie mam czasu ani ochoty

Ja mam białą lodówką, białą zmywarkę (front), białą kuchnię el., białą
obwolutę płyty elektrycznej, białą mikrofalówkę. Wszystko to z brzozowymi
meblami, brzozowym stołem i białymi plastykowo-metalowymi krzesłami. Wygląda
super, choć konieczne są dodatki - u mnie mocno-czerwone elementy głównie z
IKEI - zasłony, ściereczki, nakładki na krzesła, deseczki do jedzenia (choć
w formie ściereczek ;), deski do krejenia, doniczki do kwiatów itd.

pzdr
topjes

Kuchnia - organizacja
Zmiana koloru drewnianych mebli
ile polozenie tapet? wawa
Płytki klinkierowe na mokrej powierzchni tarasu
Usunięcie Farby olejnej ze ściany