Mety w oczach!

1. Data: 2003-04-29 08:52:20

Temat: Mety w oczach!
Od: "Pracus 24" <2...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam wysoka krotkowzrocznosc i mety (robaczki i inne smieci) to dla mnie
codziennosc. Czasem jednak sa wyjatkowo uciazliwe, szczegolnie po niezbyt
przespanej nocy. Czy istnieja jakies srodki zaradcze, najlepiej bez recepty,
bo nie chce wydawac kasy na okuliste za taki "drobiazg".

Pracus

2. Data: 2003-04-29 10:03:53

Temat: Re: Mety w oczach!
Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przespanej nocy. Czy istnieja jakies srodki zaradcze, najlepiej bez recepty,
> bo nie chce wydawac kasy na okuliste za taki "drobiazg".

A ile masz tek krotkowzrocznosci?wysoka wg specjalistow jest od -6(lub -8).a co
do oszczedzania to naparwde nie warto oszczedzac na oczach, lepiej nie jesc 2
dni a oczy miec zadbane.. co do mętow, to nic nie dadza zadne krople bo mety
sa w srodku oka w ciele szklistym i moze to byc bardzo niebezpieczny objaw
jaskry albo zluszczania sie barwnika teczowki albo i nawet odwarsteinie
siwtkowki moze sie tak zaczynac...
ja tylko daje skrajne przyklady, ale ..
sam decydujesz

3. Data: 2003-04-29 10:32:43

Od: "Pracus 24" <2...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@p...onet.pl napisał(a):

> A ile masz tek krotkowzrocznosci?
-9 i -7,5

>moze to byc bardzo niebezpieczny objaw (...)

Wiem, wiem. Jestem pod stala opieka okulisty, ktory twierdzi (nie on jeden),
ze przy takiej wadzie mety sa normalne. Nie chce jednak wydawac na kolejna
wizyte, zeby uslyszec np., ze na mety nie ma rady.

Siatkowka trzyma sie dobrze. Jaskry brak.

Pracus

4. Data: 2003-04-29 16:16:40

Od: "loli_pop" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> -9 i -7,5

tyle to mozna chyba laserkiem zoperowac

5. Data: 2003-04-29 17:16:45

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tyle to mozna chyba laserkiem zoperowac

Co ma piernik do wiatraka? przeciez problem jest z metami a nie istnieniem
wady.

casus
spec. ch. oczu

6. Data: 2003-04-29 17:19:16

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wizyte, zeby uslyszec np., ze na mety nie ma rady.
>
> Siatkowka trzyma sie dobrze. Jaskry brak.

ok, skoro masz mety to jedynym, aczkolwiek strasznie dlugo dzialajacym
lekarstwem jest Vitreolent krople 3xdz
Po stosowaniu cca 4-6 miesiecy powinienes ich miec zdecydowanie mniej. Juz
po pierwszych 2 powinienes zauwazyc poprawe.
Krople sa niestety na recepte. Wiec zapewnie nie obejdzie sie bez wizyty u
specjalisty.
Mety wystepuja nie tylko przy wysokiej krotkowzrocznosci, osoby z -1,0 tez
je moga miec. Prawda, im wyzsza krotkowzrocznosc tym tych metow jest wiecej.
pozdrawiam

casus
spec. ch.oczu

7. Data: 2003-04-29 17:24:14

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
objaw
> jaskry albo zluszczania sie barwnika teczowki albo i nawet odwarsteinie

Objawy objawami - skoro jest pod opieka specjalisty tzn ze nie powinnismy
szukac czegos grozniejszego. Zwlaszcze, ze nie zglasza naglyvh zmian.
Nie masz racji, ze na mety krople nic nie daja. Krople Vitreolent maja
wlasciwosci rozpuszczajace mety, aczkolwiek trwa to dlugo.
A na marginiesie - wiekszosc kropli ocznych penetruje w glab oka i potrafi w
jakims procencie dojsc rowniez do ciala szklistego.

casus

spec. ch. oczu

8. Data: 2003-04-29 19:08:04

Od: "Pracus 24" <2...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

casus <c...@g...pl> napisał(a):

> ok, skoro masz mety to jedynym, aczkolwiek strasznie dlugo dzialajacym
> lekarstwem jest Vitreolent krople 3xdz

Moj specjalista ("ten drugi w Polsce" od jaskry :-)) ), ktorego dzis
konsultowalem, nie jest tak przekonany o skutecznosci tego specyfiku.
Powiedzial, ze sprobujemy, gdy juz nie bede mogl wytrzymac.

Dzieki - niezawodny jak zawsze - Casusie :-)

Pracus

9. Data: 2003-04-29 19:11:37

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Powiedzial, ze sprobujemy, gdy juz nie bede mogl wytrzymac.
>
> Dzieki - niezawodny jak zawsze - Casusie :-)

:-)))))) skutecznosc jak skutecznosc...u jednych bardziej u drugich
mniej....ale wychodze z zalozenia, ze jezeli to jedyny lek, ktory ma
jakiekolwiek dzialanie, to nalezy go sprobowac. Zgadzam sie z moim Szanownym
Kolega, ze nalezy go podawac wtedy, kiedy juz naprawde mety
przeszkadzaja...:-)

pozdrawiam Cie serdecznie:-)

casus

10. Data: 2003-04-29 19:18:31

Od: " " <2...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

loli_pop <w...@w...pl> napisał(a):

> tyle to mozna chyba laserkiem zoperowac

A czy do laserka kwalifikuja potencjalnych jaskrowcow? (cisnienie srodoczne
waha mi sie miedzy 17 i 23 mmHg, ale pole i HRT OK)

Pracus

Bolace ramie - nerwowe?
za duzo jem?
angina-pomozcie!!!!!!!!!