Mexykanskie dla wegetarianina

1. Data: 2007-02-15 07:16:29

Temat: Mexykanskie dla wegetarianina
Od: piracik <"jack_sparrow[WYTNIJTO]"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
W piatek wpada do mnie paru kumpli, bedzie tequilla jakies chilli,
generalnie meksyk.
Co bez miesa, na ostro mozecie polecic do tego? Chodzi mi o tzw. danie
glowne, cos do zjedzenia dla kolesia ktory nie je miesa.
Fajnie byloby jakby skladniki dalo sie kupic "na osiedlu" a nie
koniecznie w PiP czy innych delikatesach.

--
Rutyne opanowal tak, ze dostal dyplom,
Imponuje pewnoscia, patrz, zmierza ku cyplom,

2. Data: 2007-02-15 07:57:53

Temat: Re: Mexykanskie dla wegetarianina
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 15 février 2007 ŕ 08:16:29, dans <er11cd$mg0$1@news.onet.pl> vous écriviez :

> [...]
> Fajnie byloby jakby skladniki dalo sie kupic "na osiedlu" a nie
> koniecznie w PiP czy innych delikatesach.

Hmm... jezeli mieszkasz na meksykanskim osiedlu, to na pewno nie
bedzie problemu, kupisz w sklepiku na dole wszystko co potrzeba ;)

ps. dla kolegi wegeterianina : po prostu chili *bez* carne wydaje mi
sie najprostszym rozwiazaniem.

Ewcia

--
Niesz

3. Data: 2007-02-15 08:16:34

Od: "Goska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrób fasolę:
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis995.html

4. Data: 2007-02-15 20:01:49

Temat: Re: Meksykanskie dla wegetarianina
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

piracik wrote:

> [...]
> Fajnie byloby jakby skladniki dalo sie kupic "na osiedlu" a nie
> koniecznie w PiP czy innych delikatesach.

Od razu pare przepisow przychodzi mi do glowy, ale nie wiem, a nawet
watpie, czy moglbys dostac skladniki w osiedlowym sklepie.

Najprosciej nachos, ale to moim zdaniem obrzydliwe. Ryz po meksykansku i
odsmazana fasola z salata tez moze byc daniem, jak rowniez quesadilla,
najprostsze danie do zrobienia (2 tortille, pomiedzy starty ser plus
troche salsa, zapiec pod opiekaczem z obu stron az ser sie stopi,
pokroic jak pizze). Inne dania bezmiesne to np. chile relleno, lub
tamales z warzywami, czy enchiladas z warzywami, albo fajitas z warzyw,
lub torta z fasoli, ryzu, warzyw i sera w "misce" ze smazonej tortilli,
albo burrito bez miesa (np. awokado+ryz+fasola+salsa).

Kazde z tych dan moze byc na ostro lub nie, w zaleznosci od ostrosci
dodatkow i salsa.

Jesli chcesz dokladne przepisy, daj znac.
Magdalena Bassett

Ikselce na pozegnanie
Raphanistri radix
czas na śledzia!