Microgynon - kto brał lub bierze?

1. Data: 2000-07-14 05:29:15

Temat: Microgynon - kto brał lub bierze?
Od: "Myszka07" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Naprawde nie ma tutaj nikogo kto by to brał?
Myszak07

Użytkownik Myszka07 <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8keau6$n8r$...@m...newsgate.pl...

2. Data: 2000-07-14 09:01:50

Temat: Re: Microgynon - kto brał lub bierze?
Od: "Hania" <h...@c...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Myszka07 :
> Naprawde nie ma tutaj nikogo kto by to brał?
> Myszak07
>
> Użytkownik Myszka07 ...

Ja dopiero zaczęłam go brać. Wcześniej przyjmowałam Triquilar. Coś więcej
będę mogła powiedzieć po miesiącu, dwóch brania.
Hania

potas
Zasady żywienia w przewlekłych chorobach wątroby
Kreglaz
inwalidzi_a_turystyka_kw alifikowana
Mannitol.