Miernik tlenku węgla do łazienki - prośba o rad

1. Data: 2004-09-29 15:25:14

Temat: Miernik tlenku węgla do łazienki - prośba o rad
Od: "luka" <4...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy miernik (czujnik?) to wlasciwe slowo, ale w kazdym razie chodzi
mi o urzadzenie, ktore mozna zamontowac w lazience i reaguje na ew.
niebezieczne gazy mogace sie wydobywac z piecyka gazowego. Czy ktos ma takie
urzadenie? Jak sie sprawdza? No i gdzie mozna je kupic (jakie sklepy
sieciowe)? Pytalem w Castoramie - bylo ale nie ma. Prosze o wszelkie uwagi.
dziekuje

1. Data: 2004-09-29 22:39:00

Temat: Re: Miernik tlenku węgla do łazienki - prośba o rad
Od: "barbet" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"luka" <4...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> urzadenie? Jak sie sprawdza? No i gdzie mozna je kupic (jakie sklepy
> sieciowe)? Pytalem w Castoramie - bylo ale nie ma. Prosze o wszelkie

Wrzuc do wyszukiwarki Nighthawk. Mamy taki ( prod. brytyjskiej), jest ok,
kupowalismy w jakims polskim sklepie internetowym
pozdr barbet

-- aparat do tlenoterapii --
kinkiety do lustra
klej do klejenia tworzywo szt. płyta wiórowa
malowanie - odnowa drzwi
Grzyb