Miesiączki a Miesiączek [pełnia Księżyca]

1. Data: 2007-11-25 20:23:21

Temat: Miesiączki a Miesiączek [pełnia Księżyca]
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ot po ostatnich sporach na pl.misc.paranauki na temat ewentualnego wpływu Księżyca na
ciała [i nie tylko] wyszła sprawa ponoć realnej współzalezności wielu okresowych
damskich "humorków" z owym znamiennym zjawiskiem astronomicznym. Jestem ciekaw czy to
co znam z domowych pieleszy a co dość istotnie wpływa choćby o aktywność seksualną -
to zjawisko powszechne czy jednak wyjątkowe [czyt. przypadkowe] ;)

Wobec powyższego miałbym prośbę o wzięcie udziału w
małej ale dość -nie ukrywam- chyba bezpośredniej ankiecie -
uprasza się potraktować szczerze choć z przymrużeniem ócz: ;)

Które z was "dziewiczęta" ma miesiączki[okresy] skorelowane czasowo z "miesiączkiem"
[pełnią księżyca] -tak do 4dni przed czy 4 dni zaraz po-
a które nie? Jak któreś dodałyby jednoczesnie coś na temat stosowanych metod
zapobiegania "zajściu w obciążenie" byłbym zobowiązany -w kwestii rzucenia
światła na zależności "natury" i cywilizacji... ;)

Prośba o powyższe również do menów posiadających
stałe prtnerki -o zapytanie kogo trzeba-lub mających jakieś
ciekawe [nawet wyrywkowe] spostrzeżenia w temacie ;)

2. Data: 2007-11-25 20:30:49

Temat: Re: Miesiączki a Miesiączek [pełnia Księżyca]
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> [...]
> stałe prtnerki -o zapytanie kogo trzeba-lub mających jakieś
> ciekawe [nawet wyrywkowe] spostrzeżenia w temacie ;)

Znany jest tylko wpływ obecności lub nieobecności Księżyca na wycie psów
i wilków do niego - ale to niezależnie od płci.
Jak również wpływ plam na Słońcu na nieśność kur oraz mleczność krów, a
u ludzkich samic - na obecność/nieobecność włosów na nogach i brodzie
(patrz: wilkołaki).

Spodziewam się lawiny postów w tym wątku - zgodnych z Twoimi
oczekiwaniami :-D
Oczywiście mój się nie wlicza :-)

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

3. Data: 2007-11-25 20:57:47

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
aktywność seksualną - to zjawisko powszechne czy jednak wyjątkowe [czyt. przypadkowe]
;)

> [...]
> Jak również wpływ plam na Słońcu na nieśność kur oraz mleczność krów, a
> u ludzkich samic - na obecność/nieobecność włosów na nogach i brodzie

Statystyki korelacji choćby zabójstw, rozboi czy przemocy domowej [i...porodów] z
pełnią Księżyca nie są ci oczywiście znane [tak jak fakt iż LadyDi miała znaczną -jak
na arystokratkę- domieszkę krwi Hinduskiej i Ormiańskiej, bynajmniej nie
arystokratycznej prowieniencji...]

> Spodziewam się lawiny postów w tym wątku - zgodnych z Twoimi
> oczekiwaniami :-D

Lubię stawiać przed sobą i innymi zadania które są pewnym wyzwaniem...
Ty go nie podjęłaś...z czego widzę próbujesz się tłumaczyć babską
-domyslnie powszechną- wstydliwością lub zażenowaniem.
Może ktoś znajdzie na to jeszcze lepsze okreslenie...

> Oczywiście mój się nie wlicza :-)

Oczywiście że nie -przecież merytorycznie nie wzięłaś udziału w ankiecie...

4. Data: 2007-11-25 21:03:52

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:ficlib$hlq$1@news.onet.pl...

Mi wystarcza mój nos... Bezbłędnie rozpoznaje ruję.

5. Data: 2007-11-25 21:14:46

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):

> [...]
na arystokratkę- domieszkę krwi Hinduskiej i Ormiańskiej, bynajmniej nie

Ten temat zamknięty. Istnieją poważne(!) źródła - można sobie poczytać..

> Lubię stawiać przed sobą i innymi zadania które są pewnym wyzwaniem...
> Ty go nie podjęłaś...z czego widzę próbujesz się tłumaczyć babską
> -domyslnie powszechną- wstydliwością lub zażenowaniem.

Nie tłumaczę się. Nie mam zwyczaju epatować nikogo swoją fizjologią,
zwłaszcza ginekologiczną.
Dlaczego nie zajmiesz się innymi sprawami, bardziej interesującymi?

> Oczywiście że nie -przecież merytorycznie nie wzięłaś udziału w ankiecie...

Sformułuj ankietę (bo żadnej tu nie widzę), to może ktoś weźmie w niej
udział - w cały świat opowiadać historii swoich lub partnerki
"skrzydlatych dni" nikt nie będzie.

6. Data: 2007-11-25 21:17:15

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:ficlib$hlq$1@news.onet.pl...
>
> Mi wystarcza mój nos... Bezbłędnie rozpoznaje ruję.

A nie zapisujesz sobie przypadkiem
w odniesieniu do poszczególnych samic
momentów jej rozpoznania? Szkoda... :,(

7. Data: 2007-11-25 21:21:48

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):

> A nie zapisujesz sobie przypadkiem
> w odniesieniu do poszczególnych samic
> momentów jej rozpoznania? Szkoda... :,(

Widzę, że się "naukowiec" z "praktykiem" nigdy nie spotkają: jak głuchy
ze ślepym.
Czy wam obu na mózg padło? Idźcie badać krowy.

:-/

8. Data: 2007-11-25 21:21:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:ficond$rlm$1@news.onet.pl...

> "Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:ficlib$hlq$1@news.onet.pl...
>
> Mi wystarcza mój nos... Bezbłędnie rozpoznaje ruję.

> [...]

Po co? I tak lubiłem krwawą robotę.
Niech one same prowadzą swoje czerwone kalendarze.

9. Data: 2007-11-25 21:30:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Widzę, że się "naukowiec" z "praktykiem" nigdy nie spotkają: jak głuchy ze
> ślepym.
> Czy wam obu na mózg padło? Idźcie badać krowy.
>
> :-/

He..he, zbulwersowana... Mam Cię!

10. Data: 2007-11-25 21:38:33

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
-jak na arystokratkę- domieszkę krwi Hinduskiej i Ormiańskiej, bynajmniej nie

Zawsze zamykasz za innych tematy które schodzą niebezpiecznie
daleko od twoich zamierzonych celów? Jakie to hamsko-babskie...

> Istnieją poważne(!) źródła - można sobie poczytać..

Ot np Wikipedię...wystarczy. Sama się wszak na nią powołujesz...acz
niechętnie...

> Nie tłumaczę się. Nie mam zwyczaju epatować nikogo swoją fizjologią,
> zwłaszcza ginekologiczną.
> Dlaczego nie zajmiesz się innymi sprawami, bardziej interesującymi?

Mnie akurat takie interesują -jak reagujecie np na płciowe tematy tabu
dotykające najgłębszych waszych kompleksów, słabości i...marzeń.

> Sformułuj ankietę (bo żadnej tu nie widzę), to może ktoś weźmie w niej
> udział - w cały świat opowiadać historii swoich lub partnerki
> "skrzydlatych dni" nikt nie będzie.

Nie widzisz pytań które są ci "nie w smak"?
[Dosłownie i w przenośni] Jakie to znaczące!

To o czym tu ze mną rozmawiasz?
Aaaa...o tym dlaczego interesuje
mnie to co nie interesuje ciebie!?
A dlaczego ciebie nie interesuje rozmowa
o tym co interesuje mnie? Bo masz mnie
[ i innych] tak naprawdę w głębokim poważaniu
Bo to są wyłacznie wasze babskie sprawy...
a takie tematy-pytania to męskie ordynarne
wściubianie nosa między drzwi...?

W temacie fałszywych wspomnień
Judith Rich Harris "Geny czy wychowanie?"
bzdury na grupie
W odpowiedzi
Czasami...