Miesnie brzucha

1. Data: 2003-03-31 13:11:22

Temat: Miesnie brzucha
Od: KarolGT <K...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Lubie cwiczyc na silowni, ciwcze juz od okolu 2 lat, wyniki sa coraz lepsze,
nie stosuje zadnych dopingow, po prostu lubie cwiczyc.
I teraz tak:
w listopdzie przypadkiem (podczas przytrucia) rozpoznano u mnie przepukline
zoladka, czyli chorobe reflksyjno-przelykowa. Najpierw leparze powiedzieli
mi ze nie bede mogl w ogole cwiczyc, jednak okazalo sie pozniej ze nie ma
przeciwskazan i faktycznie nic mi sie nie dzieje gdy cwicze, poza jednym
ale: gdy cwicze miesnie brzucha, robiac zbywkle "brzuszki" to na nastepny
dzien, ale kilka godzin pozniej boli mnie wlasnie brzuch, bardziej zoladek
nawet, a wiec brzuszkow po prostu robic nie moge.
I moje pytanie: czy moze ktos polecic jakies cwiczenia na miesnie brzucha,
moze jakas strone www?
Z gory dziekuje

--
KarolGT