Mieszane malżeństwo a prawa rodzicielskie

11. Data: 2009-09-02 13:41:15

Temat: Re: Mieszane malżeństwo a prawa rodzicielskie
Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisał
| Tyle że z tego tytułu nie musi odbierać praw rodzicielskich. Przecież
rakiem
| nie zarazi, więc po co to odbieranie możliwości kontaktu.

oczywiście - mówię tylko że taki rodzic ( niezależnie ojciec czy matka )
słabo nadaje się na pełnoetatowego opiekuna.

--
Kasia + Weronika (8-latka - już II klasa)
gg 181718

12. Data: 2009-09-02 13:49:37

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalia" <e...@o...pl> napisał
| Obiektywnie więc lepiej już teraz zrzec się praw rodzicielskich,

nie pisałam o zrzekaniu się/odbieraniu praw rodzicielskich ale o opiece nad
dzieckiem.

| Szkoda - dotyczy osoby mi nieobcej.

dlatego podchodzisz do tego ze strony emocjonalnej.

| Wiele osób nie tylko z Trójmiasta, Polski czy Danii wspierało dziewczynę
| w chwili, gdy było beznadziejnie. Z pomocą przyjaciół i ludzi kompletnie
| obcych uzbierano kasę na terapię genową. Ogromną kasę, która nie pokryła
| wszystkich kosztów pobytu itp. ale dala nadzieję.
|
| W czerwcu dziewczyna nie była w stanie wejść po schodach na 1. piętro -
| teraz jest dużo lepiej.

cieszę się że jest poprawa, ale z tego co piszesz to sorry nadal uważam że
ów rodzic nie jest w stanie zająć się należycie dzieckiem ( no chyba że
dziecko to >15-latek/latka )

Co z tego, jak po odwiedzinach (wyznaczonych
| przez sąd) wyszła z połamaną nogą i obitą głową.

w sensie że co ? mąż ją pobił ?

13. Data: 2009-09-02 15:24:59

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalia" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam po latach.

Nie mieliśmy pojęcia, jak nam ciebie brakowało... uahahahah...!!!

14. Data: 2009-09-02 18:54:41

Od: Eulalia <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka pisze:

> Nie mieliśmy pojęcia, jak nam ciebie brakowało... uahahahah...!!!

Chcesz o tym porozmawiać?

E.

15. Data: 2009-09-03 07:37:46

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> Chcesz o tym porozmawiać?

oj...tak...

16. Data: 2009-09-03 07:57:30

Od: Eulalia <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka pisze:
> Użytkownik "Eulalia" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> oj...tak...

Kanapkę sama organizujesz - ja mogę posłuchać.

E., bez uprawnień psychoterapeutycznych - żeby nie było wątpliwości

17. Data: 2009-09-03 08:26:01

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> Kanapkę sama organizujesz

z dżemem może być? :)

> E., bez uprawnień psychoterapeutycznych - żeby nie było wątpliwości

Budowlano-architektoniczne mi wystarczą.

18. Data: 2009-09-03 08:30:21

Od: Eulalia <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka pisze:

> Budowlano-architektoniczne mi wystarczą.

Też nie mam.

Pranie mózgu amatorsko mogę Ci zrobic. ;)

19. Data: 2009-09-03 08:56:05

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Eulalia <e...@o...pl> tak oto plecie:

> Też nie mam.
>
> Pranie mózgu amatorsko mogę Ci zrobic. ;)

Ale pralkę to można uruchomić i bez uprawnień.

Qra

20. Data: 2009-09-09 07:47:21

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Teraz w DDTVN jest material o tej sytuacji. Maz P. Izy zostal skazany na 21
mies. wiezienia za pobicie zony. Dzisiaj odbedzie sie w Atenach rozprawa o
tymczasowa opieke matki nad dzieckiem.
Wyjatkowo kochajacy mezulek, nie ma co...
Iwona

Poznam miłą Panią ...
ach te "Baby"
problem alkoholizmu
darowizna / spadek .... co myślicie?
Propaganda kłamstwa,a "Prawa dla homoseksualistów"