Mieszkania dla osób na wózkach

1. Data: 2006-04-05 10:28:29

Temat: Mieszkania dla osób na wózkach
Od: "Artur_1" <artbar(wytnij_to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy w waszych miastach, gminach władze budują, adaptują mieszkania dla osób
na wózach inwalidzkich.
Pozdrawiam
Artur

2. Data: 2006-04-05 11:37:27

Temat: Re: Mieszkania dla osób na wózkach
Od: "alworada" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur_1" <artbar(wytnij_to)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy w waszych miastach, gminach władze budują, adaptują mieszkania dla
> osób
> na wózach inwalidzkich.
> Pozdrawiam
> Artur

Jak narazie to nie , jedynie prywatni inwestorzy jak budują to są takowe i
to też nie do końca .

3. Data: 2006-04-05 12:02:03

Od: "Artur_1" <artbar(wytnij_to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy w waszych miastach, gminach władze budują, adaptują mieszkania dla

Pytam o to, ponieważ udało mi się przekonać burmistrza Dębicy do adaptacji 2
mieszkań dla osób na wózkach, w bloku komunalnym. Już niedługo zakończą się
prace. Pewnie w maju lub czerwcu wprowadzą się lokatorzy - 2 osoby na
wózkach. Mieszkania będą miały wejścia bezpośrednio z poziomu chodnika.
Artur

4. Data: 2006-04-05 13:59:57

Od: "ONo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prace. Pewnie w maju lub czerwcu wprowadzą się lokatorzy - 2 osoby na
> wózkach. Mieszkania będą miały wejścia bezpośrednio z poziomu chodnika.

Witaj,
Podpowiedz jak dokonałeś tego cudu ?????
Może inni skorzystają i im sie tez uda.
W Grobelnego nie wierzę, w Posłów też nie za bardzo, Patrz -wiadomośc "
Poseł w potrzebie"
Ale może uda się wymyslić jakiś inny program, a nuz cos wyjdzie?
Może poseł Filip Libicki zobaczy cos więcej niz niedostępne WC?
A może pomyle sie co do władz Miasta Poznania?
Zawalczyć ?
Może Miasto+PFRON
Jestem tez tym tematem zainteresowana zawodowo, nie tylko z racji bycia ON
na wózku.
--
Serdecznie pozdrawiam
ONo

5. Data: 2006-04-05 14:35:41

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur_1"

> Czy w waszych miastach, gminach władze budują, adaptują mieszkania dla
> osób
> na wózach inwalidzkich.

Moznaby powtorzyc ogolnopolska akcje PTSR zmieniajac tylko jej cel z lekow
przeciwko SM na budowe i dostosowanie odpowiedniej liczby mieszkan dla ON na
wozkach.

Wysylajac listy do prezydenta, premiera, marszalkow sejmu i senatu,
odpowiedniego ministra, wladz i samorzadow wojewodzkich, powiatowych i
gminnych z zapytaniem co zamierzaja one zrobic w tej sprawie.

Leszek

6. Data: 2006-04-06 06:33:49

Od: "Artur_1" <artbar(wytnij_to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odpowiedniego ministra, wladz i samorzadow wojewodzkich, powiatowych i
> gminnych z zapytaniem co zamierzaja one zrobic w tej sprawie.

nie tyle wysyłałem listy do władz, co z radnymi i burmistrzem rozmawiałem.
Skłoniłem radę miasta do dyskusji na temat systuacji osób niepełnosprawnych
w Dębicy. Jak już się pochwalili, że jest tak wspaniale - a jeśli chodzi o
opiekę nad niepełnosprawnymi to jest naprawdę dobrze, np. dowóz dzieci
niepełnosprawnch do podstawówek i gimnazjów to normalne od 10 lat -
wygarnąłem jak wygląda nasze miasto z punktu widzenia osoby na wózku. Mam
córkę na wózku inwalidzkim. Wypunktowałem bariery, głupie zjazdy i
krawężniki. W sprawie mieszkań zwróciłem uwagę na to, że podań o takie
mieszkania jest raptem 2 i obowiązkiem miasta jest zapewnić im pomoc, a
miasto na pewno na to stać. W tym wszystkim było dużo szczęścia, bo mieli
lokal sklepowy, którego nikt nie chciał wynająć. Więc przerobili na 2
mieszkania. Moim zdaniem ważne jest wywołanie jak najszerszej dyskusji z
udziałem mediów i osób mających uznanie społeczne. To poczatek walki.
Jeszcze sporo przede mną. Ale moja córka musi normalnie żyć i funkcjonować w
tym mieście.
Artur

7. Data: 2006-04-06 13:16:31

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

W mieście Świdnica (dolnośląskie) wszystkie nowobudowane mieszkania komunalne
mają przystosowane mieszkania na parterze dla osób na wózkach. Jest to efekt
pacy radnej na wózku w poprzednich latach, niestety już nie jest radną. I jeśli
jest na liście jakaś osoba na wózku i spełniająca wymogi otrzymania takiego
mieszkania to takowe otrzymuje. Na przestrzeni około 10 lat osoby potrzebujące
(wózkowicze) dostały takie mieszkania jest to około 20 osób. I w zasadzie nie ma
problemu w naszym mieście.
Pozdrawiam Wiesław

8. Data: 2006-04-06 13:40:55

Od: "Artur_1" <artbar(wytnij_to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
potrzebujące
> (wózkowicze) dostały takie mieszkania jest to około 20 osób. I w zasadzie

I do takiej suytuacji chciałbym dopowarzić w moim mieście. Dzięki za
informację.
Artur

9. Data: 2006-04-07 00:34:32

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mieć chociaż jeden pokoik z umywalką ale na parterze - eh, marzenie.
Złożyłem w ubiegłym roku podanie o przydział mieszkania komunalnego,
nie wiem czy mam jakiekolwiek szanse, bo moje dotychczasowe warunki lokalowe
nie są złe - bo mieszkam z Matką w 2 pokojowym mieszkaniu spółdzielczym
ale trzeba się wdrapywać na I piętro.
Gdybym był awanturnikiem, alkoholikiem lub narkomanem - to były niedawno w Oleśnicy
rozdzielane
fajne mieszkania socjalne na parterze, może czas zacząć się starać w tym kierunku ;-)

--
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
www.handbike.pl lub www.handbike.za.pl

dofinansowanie
schemat do wozka firmy ortopedia
na orientacje
renta socjalna ile mozna dorobic?
nadpracowane godziny:jak odebrać dni wolne lub wynagrodzenie?