Mieszkanie lokatorskie?

1. Data: 2003-08-21 10:36:45

Temat: Mieszkanie lokatorskie?
Od: "wiaktor" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów.

Jestem młodym człowiekiem, który poszukuje mieszkania. Niestety mój zakres
finansowy jest dosyć ubogi. Słyszałem, że istnieje coś takiego jak
mieszkanie spółdzielcze-lokatorskie, które można nająć za niewielką wpłatą
(ok.30% wartości). Czy orientujecie się może trochę w tym temacie. Pytam bo
jestem całkowicie zielony jeśli chodzo o wiedzę na temat mieszkań, prawa i
itp. Interesuje mnie jakie spółdzielnie się czymś takim zajmują i jaki jest
status prawny takich mieszkań.

pozdrawiam, wiaktor

1. Data: 2003-08-23 14:29:48

Temat: Re: Mieszkanie lokatorskie?
Od: "Robert B." <r...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Aug 2003 12:36:45 +0200, wiaktor <w...@g...pl> napisał:

> finansowy jest dosyae ubogi. S?ysza?em, ?e istnieje co? takiego jak
> mieszkanie spó?dzielcze-lokatorskie, które mo?na naj?ae za niewielk?
> wp?at?
> (ok.30% warto?ci). Czy orientujecie si? mo?e troch? w tym temacie. Pytam

Istnieje.

> bo
> jestem ca?kowicie zielony je?li chodzo o wiedz? na temat mieszka?, prawa
> itp. Interesuje mnie jakie spó?dzielnie si? czym? takim zajmuj? i jaki

W Szczecinie to nie wiem. Ja w Białymstoku po prostu pewnego dnia wziąłem
telefon i zacząłem dzwonić po wszystkich spółdzielniach, z czego znalazłem
3.

> jest
> status prawny takich mieszka?.

Jest to mieszkanie spółdzielcze - lokatorskie :-) Patrz - ustawa o
spółdzielniach
mieszkaniowych oraz ustawa o niektórych formach wspierania budownictwa
mieszkaniowego.
Tam wszystko jest.

--
Pozdrowienia,
Robert B.

Kocioł gazowy IMMERGAS - czy ktoś ma opinię
Bien Zenke? oraz koszty wykoncenia?
Jakie wkręty do płyt wiórowych ?
Konserwacja mebli rustikalnych
**Malowanie**Czysto**Sol idnie**Niedrogo**(22) 816-81-27**