Migdalki, antybiotyk i wymaz z gardla

1. Data: 2006-03-05 16:06:58

Temat: Migdalki, antybiotyk i wymaz z gardla
Od: "loomer" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam problem z migdalkami. Moja "lekarka" laryngolog zapisala mi 14x Zinacef
domiesniowo, co przynioslo pozytywne efekty, ale nie wyleczylo sprawy do
konca. Na drugiej wizycie poprosilem o wykonanie wymazu z gardla i
antybiogramu, na co pieniaca z ust lekarka odszczekala, ze po antybiotyku to
nie wychodzi.

Moje pytanie: ile nalezy odczekac by wymaz i antybiogram wyszedl poprawnie?

Czy laryngolodzy powinni robic wymaz przed kuracja antybiotykowa? Moja
stwierdzila, ze ma szklana kule i takiego badania nie potrzebuje. Wlasciwie
juz przy pierwszej wizycie chciala mnie ciac! Migdalki nie sa zaropione i
nigdy nie byly, sa jedynie powiekszone i zaczerwienione, nie mam zadnych
objawow typu goraczka czy bol.

2. Data: 2006-03-05 19:12:53

Temat: Re: Migdalki, antybiotyk i wymaz z gardla
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "loomer" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Migdalki nie sa zaropione i nigdy nie byly, sa jedynie powiekszone i
> zaczerwienione, nie mam zadnych objawow typu goraczka czy bol.

To plucz woda utleniona :)
Przejrzyj starsze watki na ten temat.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

studium przypadku, proces pielegnowania alkoholika
dane osobowe u lekarza
Dobry ortopeda - gdzie w Krakowie?
Jaka dieta dla osoby z chorobą wątroby
Sprzedam anglojęzyczne podręczniki do fizyki medycznej