Migrena

następny post »
From: Basiek <m...@c...man.bialystok.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Migrena
Date: Thu, 18 Apr 2002 14:11:32 +0200

Jako, ze medycyna nie jest moja dziedzina zwracam sie o pomoc,
wytlumaczenie. Od roku zaczelam miec bole migrenowe, takie ostre z
wczesniejszymi "mroczkami" przez jakies pol godziny a potem byl
niemilosierny bol. Nawet sa wtedy problemy z ulozeniem glowy na poduszce
bo kazdy ucisk poteguje bol. Poza tym sa straszne nudnosci, nawet jak
jestem na czczo. Pomagaja tylko konskie dawki srodkow przeciwbolowych i
sen. Niedawno poszlam do neurologa i przepisal mi Divascan. Po miesiacu
brania odstawilam go bo bole glowy nasilaly sie poza tym doszedl jeszcze
brak koncentracji, opozniony refleks. Dzis dostalam skierowanie na
"galwanizacje anodowa" i "czterokomorowke". czy moglby mi ktos wytlumaczyc
co to jest i do czego sluzy? Z czego bierze sie ta migrena? 24 lata mialam
spokoj, nic sie nie dzialo a tu nagle rok temu cos takiego wypadlo i
nasila sie coraz bardziej. Strasznie utrudnia zycie. Czy sa szanse na
zaleczenie tego? Jak powinnam postepowac? Troche czuje sie zagubiona bo
nie chorowalam i teraz nie wiem czego chce ode mnie moj organizm.
Bede wdzieczna za wskazowki

Basia