Mikołajki - JESZCZE większy problem

41. Data: 2005-12-06 10:35:03

Temat: Re: DOBRZE WYBRAŁAM:)
Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dn3gq8$60j$1@news.onet.pl>, "kolorowa" <v...@a...pl>
wrote:

> "miranka" napisała
>
> Nie kopie się leżącego...
> ;)

NocośTy. Wszystkie szkoły zalecają zaprzestanie kopania wówczas, gdy
delikwent już nie może wstać. Nie należy niepotrzebnie tracić energii.

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police

42. Data: 2005-12-06 10:52:15

Temat: Re: Mikołajki - JESZCZE większy problem
Od: "Old Rena " <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka <a...@m...pl> zapytała czy dawno:
[zaraz nas pogonią z tym czatem]
W sobotę to było, 3 grudnia br :). Może jeszcze są. I widziałam też
kalendarz - poradnik. Zwie się "Mały poradnik życia". Dla mnie to zabawna
rzecz, zawiera sentencję lub radę na każdy dzień roku.

--
Old Rena
[Renata Gierbisz]

SUPER PREZENT - "SIMS 2: Świąteczny zestaw"! HIT
SUPER PREZENT - "HARRY POTTER i CZARA OGNIA"! HIT
SUPER PREZENT - "HARRY POTTER i CZARA OGNIA"! HIT
Mikołajki - mam problema :))
SUPER PREZENT - "BARBIE Z JEZIORA ŁABĘDZIEGO"! HIT