Mikołajki - JESZCZE większy problem

1. Data: 2005-12-05 10:36:43

Temat: Mikołajki - JESZCZE większy problem
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ja Wam zazdroszczę dylematów "którą zabawkę na mikołajki".
Co byście kupiły prawie 14-latkowi? Do roweru ma wszystko, gry komputerowej
nie kupię, bo się zaparłam, książki dostaje bez okazji, scyzoryk (ukochany
zresztą) dostał rok temu... Zostaje mi jakieś CD... A może ktoś ma jakiś
inny rewelacyjny pomysł??? Mikołajkowy - czyli drobiazg, bo dużych i drogich
pomysłów to sama mam kilka, ale to przy innej okazji.
Anka & Adam (13 i 9/12)

2. Data: 2005-12-05 10:37:34

Temat: Re: Mikołajki - JESZCZE większy problem
Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Dec 2005 11:36:43 +0100, miranka napisał(a):

> Jak ja Wam zazdroszczę dylematów "którą zabawkę na mikołajki".
> Co byście kupiły prawie 14-latkowi? D

Szachy ma?

puchaty

3. Data: 2005-12-05 10:48:02

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"miranka" napisała
> [...]
> zresztą) dostał rok temu... Zostaje mi jakieś CD... A może ktoś ma jakiś

Ja też rozpaczliwie poszukuję pomysłu na ten głupi wiek: już nie dzieciowy,
a jeszcze nie dorosły. Już nawet o "Sztuce kochania" myślałam;) Właśnie się
wybieram na zakupy, chyba jakiś model do sklejania albo składania będzie.
Ostatnio lutownica jest ciągle w używaniu...

Margotka

4. Data: 2005-12-05 10:58:29

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 05 Dec 2005 11:48:02 +0100, kolorowa <v...@a...pl> wrote:

> [...]
> myślałam;) Właśnie się wybieram na zakupy, chyba jakiś model do
> sklejania albo składania będzie. Ostatnio lutownica jest ciągle w

Lutuje? Kilka lat temu były takie fajne zestawy - schemat plus
części - można sobie było zrobić cyfrowy zegarek albo coś w tym
stylu. Nie mam pojęcia kto to robił, pamięć już nie ta (może AVT?),
ale kilka minut w wyszukiwarkach i powinnaś na coś trafić.

Best,
Borek
--
http://www.chembuddy.com
http://www.chembuddy.com/?left=EBAS&right=equation-b

5. Data: 2005-12-05 11:03:53

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"puchaty" <p...@g...pl> wrote in message
..

> Szachy ma?

Ma, ale nie gra:(

6. Data: 2005-12-05 11:11:24

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kolorowa" <v...@a...pl> wrote in message
> [...]
> wybieram na zakupy, chyba jakiś model do sklejania albo składania będzie.
> Ostatnio lutownica jest ciągle w używaniu...

No tak, ale Adam już ze sklejania i składania wyrósł. Kiedyś pasjonowały go
samochody do składania (już firmy nie pamiętam), ma tego całą półkę, ale
następny już by go raczej nie ucieszył. Ta "Sztuka kochania" pewnie byłaby
dobra, ale matczyny rozum mi mówi, żeby lepiej nie wywoływać wilka z
lasu:)))
Czekam na dalsze pomysły.
Anka

7. Data: 2005-12-05 11:22:39

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" :

> [...]
drogich
> pomysłów to sama mam kilka, ale to przy innej okazji.

Niewielki plecak.
Portfel na dokumenty, lub taka saszetkę do powieszenia na szyi (bardzo ładne
i praktyczne robią firmy produkujące sprzęt turystyczny).
Kosmetyczka produkcji podobnej firmy (do kupienia w sklepie sportowym).
"Męski" kosmetyk - np. dezodorant, lub płyn pod prysznic, lub niewielki
komplet kosmetyków.
Coś "wystrzałowego" z odzieży, najlepiej drobiazg ale markowy (np.
podkoszulka markowej firmy), zresztą to zależy od zasobności twojego
portfela.
Kompas.
Karimat

Ja mam sprawę łatwiejszą, bo mój od 7 dni 14-latek ma bardzo konkretne
zainteresowania (góry, biegi na orientację) a sprzęt turystyczny można
kupować w nieskończoność.

Pozdrowienia.

Basia

8. Data: 2005-12-05 12:05:28

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> wrote in
message news:dn17t2$1qtq$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
> Coś "wystrzałowego" z odzieży, najlepiej drobiazg ale markowy (np.
> podkoszulka markowej firmy), zresztą to zależy od zasobności twojego

Dzięki, coś już z tego wybiorę.
Adam też ma konkretne sportowe zainteresowania, ale chwilowo zupełnie
'nieprezentowe' - piłki tenisowe, frotki dostaje zwykle od kolegów, torbę na
rakietę wygrał na ostatni obozowym turnieju, do pływania nic mu dokupić nie
mogę (okularów nie używa), do roweru też nie - bo akurat wszystko ma, do
gitary też, bo dopiero uczy się grać i nut na razie ma dość.... Koszmarny
wiek. W dodatku, Adam już nie niszczy i nie gubi rzeczy (tak bardzo:), więc
to, co dostaje to ma i tym samym możliwości prezentowe dramatycznie się
kurczą....
Pewnie stanie na koszulce tenisowej... Stoper bym mu kupiła, ale widziałam
tylko potwornie drogie.
Anka

9. Data: 2005-12-05 12:09:50

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" :

> Pewnie stanie na koszulce tenisowej... Stoper bym mu kupiła, ale widziałam
> tylko potwornie drogie.

A z całkiem drobiazgów - zestaw frotek na przeguby rąk i opaska frotowa na
głowę.
Oraz markowe skarpetki ?

Pozdrowienia.

Basia

10. Data: 2005-12-05 12:10:29

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Dec 2005 12:11:24 +0100, miranka napisał(a):

> No tak, ale Adam już ze sklejania i składania wyrósł.

A czym się Adam interesuje?

puchaty

SUPER PREZENT - "SIMS 2: Świąteczny zestaw"! HIT
SUPER PREZENT - "HARRY POTTER i CZARA OGNIA"! HIT
SUPER PREZENT - "HARRY POTTER i CZARA OGNIA"! HIT
Mikołajki - mam problema :))
SUPER PREZENT - "BARBIE Z JEZIORA ŁABĘDZIEGO"! HIT