Re: Mikołajki - JESZCZE większy problem

From: "miranka" <a...@m...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Mikołajki - JESZCZE większy problem
Date: Mon, 5 Dec 2005 12:11:24 +0100

"kolorowa" <v...@a...pl> wrote in message
news:dn15kg$elu$1@news.onet.pl...
> "miranka" napisała
>
> Ja też rozpaczliwie poszukuję pomysłu na ten głupi wiek: już nie
dzieciowy,
> a jeszcze nie dorosły. Już nawet o "Sztuce kochania" myślałam;) Właśnie
się
> wybieram na zakupy, chyba jakiś model do sklejania albo składania będzie.
> Ostatnio lutownica jest ciągle w używaniu...

No tak, ale Adam już ze sklejania i składania wyrósł. Kiedyś pasjonowały go
samochody do składania (już firmy nie pamiętam), ma tego całą półkę, ale
następny już by go raczej nie ucieszył. Ta "Sztuka kochania" pewnie byłaby
dobra, ale matczyny rozum mi mówi, żeby lepiej nie wywoływać wilka z
lasu:)))
Czekam na dalsze pomysły.
Anka