Mikołaki i gwiadka

1. Data: 2003-12-01 09:56:08

Temat: Mikołaki i gwiadka
Od: "AsTrA" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!!!
Mam pytanie które dotyczy chyba nie tylko mnie!!
już nie dużo czasu zostało na kupowanie prezentów i własnie tego dotyczy moje
pytanie co byście zaroponowali kupić??Rodzince siostrze bratu chłopakowi
itd??!!
Buziaczki!!!
dzięki za odpowiedzi (jeśli będą....hehe)

1. Data: 2003-12-01 10:22:16

Temat: Re: Mikołaki i gwiadka
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> już nie dużo czasu zostało na kupowanie prezentów i własnie tego dotyczy moje
> pytanie co byście zaroponowali kupić??Rodzince siostrze bratu chłopakowi
> itd??!!

|\ /| | |
||__|| | Please do not |
/ o o \ | feed the Trolls. |
/ \ | Thank You. |
/ \ \| |
/ _ \ \--------------------´
/ |\__\ \ ||
/ |\|_|\_../ ||
/ \|_|_|/ \ _||
/ / \ |____| ||
/ | | | --|
| | | |____ --|
*_ | |^|^|^| | \-/
*--_-\ _ \ ^ ^ ^ / ||
/ _ \\ | | `´
* / \_ /- | | |
* c_c_c_C/ \C_c_c_c

Pozdrawiam ;-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-12-01 13:20:11

Od: edymon <e...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AsTrA napisał:
> [...]
> itd??!!
> Buziaczki!!!
> dzięki za odpowiedzi (jeśli będą....hehe)

A na wieksza ilosc grup juz nie moglas/les napisac?
Edytka-

1. Data: 2003-12-01 14:03:42

Od: "Mustafa" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pytanie co byście zaroponowali kupić??Rodzince siostrze bratu chłopakowi
> itd??!!
> Buziaczki!!!
> dzięki za odpowiedzi (jeśli będą....hehe)

będą będą :)
na tego grupie chcesz pomysły na prezenty ?
prosze bardzo:
chłopakowi worek cementu
siostrze kaloryfer
bratu klej i fugę
mamie panele podłogowe
tacie roczny abonament na olej opałowy
=======
Mustafa

1. Data: 2003-12-02 13:51:32

Temat: Re: Mikolaki i gwiadka
Od: "Asia" <J...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz, wydaje mi sie, ze sama idea prezentu polega na tym, zeby samemu sie
postarac i wymyslec jakis prezent, tak, abyscie podczas wreczania go i ty i
obdarowany wiedzieli, ze jest dany szczerze i ze wlozylas/es chos troche
wysilku w zorganizowanie tego prezentu. Jesli myslisz inaczej to poprostu
daj koperte z pieniedzmi.

Asia

1. Data: 2003-12-05 16:36:02

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Jesli myslisz inaczej to poprostu
> daj koperte z pieniedzmi.
>
> Asia
Albo karte kredytowa, sami sobie kupia :-)
Ilona

Ariston ATD 104 lub Elektrolux EWT 811 czy EWT 1050
ŻALUZJE PIONOWE W ŁODZI - GDZIE KUPIĆ?
Żelazko - jakie?
Niszczone koszule - kołnierzyki
Kaloryfery w mieszkaniu spółdzielczym/pytanie/