Mikrodermabrazja, pytan kilka [dlugie wyszlo]

następny post »
From: Hektor <m...@N...alternatywa.net>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Mikrodermabrazja, pytan kilka [dlugie wyszlo]
Date: Tue, 2 Jan 2007 11:02:34 +0000 (UTC)

Witam serdecznie,
Na poczatek chcialem napisac, ze zapoznalem sie z archiwum grupy oraz wiem
(tylko teoretycznie) na czym ten zabieg polega.

Niedlugo mam miec robiona mikrodermabrazje (poszedlem do dermatologa i ta
zapisala mnie na zabieg, ktory wykonuje sie na miejscu). Stad mam pewne
pytania, obawy, watpliwosci...
Ogolnie zabieg do tanich nie nalezy (w szczegolnosci, ze trzeba poddac sie
kilku "seriom" - a nie jednorazowo) - i tu juz rodzi sie pierwsza
watpliwosc...nie jest tani, a ja go bede miec "za darmo".. czy aby napewno
wszystko bedzie fachowo zrobione tak jak przy prywatnej wizycie?

Pielegniarka powiedziala mi, zebym dokupil koncowke (koszt ok 27zl -
starcza na 10 zabiegow) - zeby mi po poprzednich pacjentach nie robili ta
sama. Nie wiem o co chodzi..mam nadzieje, ze w aptece bedzie takie cos..

Nastepnie..zabieg mam miec wykonany o 12.30, bede musial potem pojechac do
domu (komunikacja miejska) - czy nie bede straszyl ludzi? Na stronach
opisujacych mikro..napisane jest, ze moze byc widoczny rumien (ktory zanika
po 24-48h). Lekarka zapewniala mnie, ze nastepnego dnia nie bedzie nic
widac i ze spokojnie bede mogl isc do ludzi (czyt. na uczelnie).

Nie chcialbym "zawalic" kilku dni na studiach przez ten zabieg.

Co sie robi po tym zabiegu? Stosuje sie kremy (filtry?)? Ogolnie mam SVR
(50) i innej marki (60) takze w razie czego jestem przygotowany (w lecie
dermatolog kazala mi stosowac).

Ogolnie jak ktos ma jakies porady, sugestie, doswiadczenie to prosilbym o
podzielenie sie :)

Lekarka do ktorej chodze ma kiepska opinie, nie jest zbyt dobra (ale nie ma
do niej kolejek;P) i ogolnie jakos sobie radzi..

"Przeciwskazanie do mikrodermabrazji stanowią: roacutan"?
O co chodzi, z tym przeciwskazaniem? Leczylem sie aknenorminem (pochodna
wit. A) czy to ma wplyw?
http://www.wizaz.pl/images/maga/mikrodermabrazja/ind
ex.php

Moja skora podobna jest do tej pierwszej na zdjeciu (czyli czerwone plamki
i blizny potradzikowe).

Mam skore wrazliwa (codziennie sie gole, ale to nie uodparnia, mocniej
docisne maszynke i juz mam zaczerwienienie).

Ogolnie rzecz ujmujac na stronach firm swiadczacych tego typu uslugi sa
bardzo pozytywne artykuly (bo niby jakie mialby bybyc? - czy sa rzetelne?).

http://www.laser-medica.szczecin.pl/mikrodermabrazja
/

http://www.laser-studio.pl/mikrodermabrazja/

Na grupach dyskusyjnych niewiele znalazlem..malo konkretow.

Wybaczcie za dluugi post.

Z gory dziekuje za jakiekolwiek informacje.

--
Pozdr. Hektor