Mikrodermabrazja, pytan kilka [dlugie wyszlo]

31. Data: 2007-01-05 08:28:20

Temat: Re: Mikrodermabrazja, pytan kilka [dlugie wyszlo]
Od: j...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Hektor napisał(a):
> "Rafal" <r...@p...onet.pl> napisał(a)
> wnews:enig9v$v3b$1@news.onet.pl:

> Aha...to by wszystko wyjasnialo..
> Dzieki, to sobie daruje ta koncowke bo to jakis nonsens.
>
> Skoro w autoklawie sterylizacja ma byc to jestem spokojny...jeszcze sie
> spytam lekarki.

P.RAFALE jezeli ktos sterylizuje te koncowke w autoklawie to chyba
mikrodermabrazji nie widział na oczy.Przeciez tam sie wbija martwy
naskorek w te diamenty,ugotujesz to sterylizacja .Materiał koncowki
zle znosi sterylizacje.Czy p. Hektor miał w reku taką koncówke?

32. Data: 2007-01-05 12:19:49

Od: "Rafal" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomosci: 1...@5...googlegroups.com
,
j...@w...pl <j...@w...pl> napisal(a):

> [...]
> naskorek w te diamenty,ugotujesz to sterylizacja .Materiał koncowki
> zle znosi sterylizacje.Czy p. Hektor miał w reku taką koncówke?

To mnie sie cos porabalo ;)

Rafal

33. Data: 2007-01-05 14:13:24

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

j...@w...pl napisał(a)
wnews:1167985700.413088.308670@51g2000cwl.googlegrou
ps.com:

> Czy p. Hektor miał w reku taką koncówke?

Wlasnie nie. Dlatego nie mam zielonego pojecia.

To chyba jednak kupie te koncowke.

To ma byc do diamentowej czy korundowej?

--
Pozdr. Hektor

34. Data: 2007-01-05 15:27:21

Od: j...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> Jakie kosmetyki polecasz po mikrodermabrazji?
>
> Mam NoScar..ale nie jestem z niego zadowolony..poniewaz zawsze po nim
> jakies krostki sie pojawiaja.(tego nie znam i nie widze nigdzie składu
>
> I tak dzieki wielkie za odpowiedz.
>
> --
> Pozdr. Hektor
wszystko co zawiera pantenol , retinol (jest wiele substancji i tysiace
nazw zwyczajowych ,patentowych itp.Ale tymi krostami sie nie przejmuj
bo to tak jest tylko jednym to przechodzi szybciej a innym bardzo
długo i tutaj to normalne (z malejacym natezeniem)i nawet to marker
postepu kuracji.(Dlatego te oceny skutecznosci leczenia sa różne,
kilka lat temu to miałbys napraawde ciezki problem ,teraz to mozna
czasem wyleczyc a na pewno przystopowac.Na odległosc nic nie powiem
ale z opisu to wyglada to normalnie(niestety)Sprubuj robic sobie co
jakis czas zdjecia to łatwiej uchwycisz pozytywne zmiany a potem dbac
, bo sporo osób sobie własny trądzik wspomagaNie bede tu duzo pisać
potem ludzie to czytaja na forum ,dopasowują swoje informacje i
wychodzi stek bzdur i potem to nawet ze swoim dermatologiem czy
kosmetyczką nie umieja rozmawiać.Juz tu jakaś EWA pisała ze po
mikrodermabrazji nie ma krost(ja pisze o mikrodermabrazji bo stosuje te
metode w pracy i lubie poznac opinie innych dla swoich celów
zawodowych I odpowiadam jedynie ogólnie albo w aspekcie trądzika
(czyli Twoim)Ale tu zrobiłeś sobie chaos informacyjny swoim postem
stad moje zabranie głosu(przerywam skoncze...)

35. Data: 2007-01-05 19:19:03

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

j...@w...pl napisał(a)
wnews:1168010840.974582.174440@42g2000cwt.googlegrou
ps.com:

> I odpowiadam jedynie ogólnie albo w aspekcie trądzika
> (czyli Twoim)Ale tu zrobiłeś sobie chaos informacyjny swoim postem
> stad moje zabranie głosu(przerywam skoncze...)

Ale ja juz nie lecze tradziku..tylko chce wyleczyc to co po nim zostalo,
rozrozniasz te dwa aspekty?

--
Pozdr. Hektor

36. Data: 2007-01-09 13:21:22

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

j...@w...pl napisał(a)
wnews:1167922382.418127.112740@11g2000cwr.googlegrou
ps.com:

> Też robie mikrodermabrazje ale korundową ale wiem ze ta koncówka
> (niby diamentowa)za bardzo do sterylizacji sie nie nadaje dlatego
> lepiej miec wląsna.

Witam ponownie :)

Jestem (dzis) po zabiegu. Kupilem koncowke (27zl - z mniejszym otworkiem,
do twarzy, jest jeszcze do plecow z wiekszym..).
Zabieg faktycznie szybki, nie mialem zbytniego zaczerwienienia..chwilowo i
delikatnie, bez problemu wrocilem komunikacja miejska :)
Proszek byl (to pewnie po tym korundzie)..to go jakimis wacikami czy
pedzlem (nie widzialem bo mialem okulary na zabiegu) usuneli.

Koncowki sie sterylizuje! Zeby nie bylo niejasnosci. Ja jednak wolalem miec
swoja.

--
Pozdr. Hektor

37. Data: 2007-01-21 23:01:20

Od: j...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Czyli jednak mikrodermabrazja korundowa !(napisz czy jestez zadowolony
i jak to jest po 2 tygodniach i miesiącu ;polecam dobre; niecieżkie
kremy z retinolem) a koncówki raczej jednorazowe po 90 gr( a w czym
sterylizują te koncówke?)

38. Data: 2007-01-23 15:35:03

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

j...@w...pl napisał(a)
wnews:1169420480.046770.162340@l53g2000cwa.googlegro
ups.com:

> [...]
> i jak to jest po 2 tygodniach i miesiącu ;polecam dobre; niecieżkie
> kremy z retinolem) a koncówki raczej jednorazowe po 90 gr( a w czym

Tak, jestem zadowolony. Chodze co dwa tygodnie, we wtorki :) Czyli dzis
bylem drugi raz. Skore mam delikatna...ale dzielnie znosi zabiegi, nic sie
nie dzieje zlego.

Co do krostek jak ktos tu straszyl...to wyskoczy cos czasem, ale to tak jak
wczesniej..a spowodowane to glownie u mnie tym, ze przy goleniu, jak
mocniej np. docisne maszynke..

Dziwie sie tylko czemu po nosie mi lekarz nie jezdzi :) (dobrze sobie radzi
z zaskornikami -mikrodermabrazja).

Po zabiegu nie gole sie trzy dni, skora lekko szczypie, ale zaczerwienienia
nie ma. Z tym, ze tam sie ustawia jakas "moc" i stopniowo sie zwieksza..

Koncowki sterylizuja zapewne w autoklawach..pewien nie jestem...ja kupilem
swoja za 27zl i chodze z wlasna koncowka...myje ja pod woda...zanurzam w
filizance ze spirytusem...i ide na zabieg :)

Co do kremow..to na razie nie mam finansow ;) Dobrze mi robi balsam po
goleniu Nivea ;) A gdy swieci slonko to stosuje filtry (50,60).

Mogla bys polecic jakis krem? Moooze sie skusze...

--
Pozdr. Hektor

39. Data: 2007-01-26 09:57:29

Od: j...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Sty, 16:35, Hektor <m...@N...alternatywa.net> wrote:
> [...]
> goleniu Nivea ;) A gdy swieci slonko to stosuje filtry (50,60).
>
> Mogla bys polecic jakis krem? Moooze sie skusze...

Czyli mikrodermabrazja Ci służy.Co do nosa to mikrodermabrazja jest
bardzo radykalna.Ja doczysciłabym ultradzwiekami.Te krostki po goleniu
to inna historia nie trądzik (ale ma zródło w podraznieniach
uszkodzen skóry "brudną maszynką" a może wrastaniu włosków.
Kremy są tysiace ale (nie eucerynowy NIVEA !) patrz zeby sie
wchłaniał dobrze ale zostawiał lekki "film" ochronny (nie zatykał
jednak porów !)pewnie twój lekarz by Ci coś doradził ale drogie,nie
wiem co jest dostepne
ani miejsce kupna (Apteka czy hipermarket , ani producent nie daj Ci
gwarancji ; polecam na miejscu do fachowca (kosmetyczka ze stazem)albo
do osoby która na codzien stosuje kremy.
Ciekawe co poleci lekarz ?chetnie sie tez czegoś dowiem Ha.Ale jak
widze stosujesz wysokie filtry to cena tak nie gra roli ,( za 1
mikrodermabrazje masz 2-3 kremy i pielegnacje z glowy na 6
miesiecy.Pozdrawam

40. Data: 2007-01-27 09:02:09

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

j...@w...pl napisał(a)
wnews:1169805449.543175.183570@s48g2000cws.googlegro
ups.com:

> [...]
> widze stosujesz wysokie filtry to cena tak nie gra roli ,( za 1
> mikrodermabrazje masz 2-3 kremy i pielegnacje z glowy na 6

Kremow ja nie sotsuje (poza filtrami), chodzilo mi o balsam Nivea po
goleniu ;) super jest dla mojej skory...poprawia jej stan.

Mikrodermabrazje mam za darmo.

Lekarza sie o krem nie pytalem jeszcze.

A jeszcze po zabiegu..pare dni mi sie skora blyszczy..potem wraca do normy.
Ale krostki po niej drobne tez sa...tzn krostki...jedna malutka na czole
wyskoczyla :) i tyle...posmaruje antybiotykiem i za 3dni nie ma :)

--
Pozdr. Hektor

szal z piór marabuta -Kraków - gdzie?
Ile par rajstop podarłyście w noc ...