Mikrofalowka na lodowce...??

1. Data: 2005-08-07 08:14:38

Temat: Mikrofalowka na lodowce...??
Od: "Scott" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ma ktos jakies doswiadczenia / porady / uwagi ?? W instrukcji od mojej
lodowki nie znalazlem nic na temat tego czy moge postawic mikrofalowke na
lodowce i jej tam uzywac ?? Moja lodowka to Elektrolux.
Prosze o porade bo nie chcialbym uszkodzic lodowki ktora ma pare mieisiecy a
z braku miejsca w kuchni jest to najlepsze miejsce na mikrofale....
Dzieki z gory za odpowiedzi.
Remek

2. Data: 2005-08-07 09:36:26

Temat: Re: Mikrofalowka na lodowce...??
Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Scott" <s...@o...pl> wrote in message news:dd4ftd$pes$1@news.onet.pl...
> [...]
> Prosze o porade bo nie chcialbym uszkodzic lodowki ktora ma pare mieisiecy
> z braku miejsca w kuchni jest to najlepsze miejsce na mikrofale....

Nic się nie stanie.

3. Data: 2005-08-07 12:08:06

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Scott wrote:

> Czy ma ktos jakies doswiadczenia / porady / uwagi ??
(...)

U mnie tak stoi, wszystko działa, nie ma problemów.

PWZ

4. Data: 2005-08-07 12:54:49

Od: kasia <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Scott napisał(a):
> Witam
> Czy ma ktos jakies doswiadczenia / porady / uwagi ??

Witaj

ja również mam niewielką kuchnię i miałam podobny problem ,zrobiłam wiec
tak jak Ty zamierzasz.To było kilka lat temu i lodówka jak dotąd działa
bez zarzutu . Pozdrawiam

5. Data: 2005-08-07 16:03:13

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Scott <s...@o...pl> napisał(a):

> czy moge postawic mikrofalowke na lodowce i jej tam uzywac ??

Można, pod warunkiem, że zabezpieczysz elektronikę (najczęściej jest w
panelu nad drzwiami) przed ewentualnum zalaniem. Wystarczy szczelinę zakleić
taśmą.

kuchenka elektryczna z płytą ceramiczna - jaką firmę polecacie ?
[Ile] Schody betonowe?
Ściany w różnych kolorach
Szafa
WAZNE - Kafelki