Mikrofalówka - przerywa podczas grzania

1. Data: 2006-01-02 08:49:58

Temat: Mikrofalówka - przerywa podczas grzania
Od: "Roman" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ehhh - pokarało mnie ;)
Tuż po końcu gwarancji, moja mikrofala zaczęła się knocić.
A mianowicie: zamykam drzwiczki, włączam grzanie
a ona w najróżniejszych momentach przystaje i przygasa na 0,5-1 sek.
Czy może spotkaliście się już z czymś taim?
Czy coś da się prosto tutaj zadziałać?

Sprzęt:
Whirpool MW204

--
Roman

2. Data: 2006-01-02 09:40:31

Temat: Re: Mikrofalówka - przerywa podczas grzania
Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> a ona w najróżniejszych momentach przystaje i przygasa na 0,5-1 sek.
> Czy może spotkaliście się już z czymś taim?

Na moje oko, to pewnie mikrostyk od drzwiczek - trzeba wymienić, i takie
mikrostyki są dwa najczęściej.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?
[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?
kołdra
pytanie o materac
Roztocza