Milin

1. Data: 2002-07-22 07:06:31

Temat: Milin
Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakwitl w piatek :-))) Juz drugi raz, z tym, ze teraz kwiaty ma czerwone, a
w zeszlym roku byly pomaranczowe. One tak maja ???

Pozdrawiam
Asia

2. Data: 2002-07-22 23:30:02

Temat: Re: Milin
Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Huzarska" <a...@...pl> wrote in message
> Zakwitl w piatek :-))) Juz drugi raz, z tym, ze teraz kwiaty ma czerwone,
> w zeszlym roku byly pomaranczowe. One tak maja ???
>
> Pozdrawiam
> Asia

Nie wiem - ale tak chcę się dołączyć - nasz milin był sadzony tej wiosny -
ładnie się przyjął ale puki co nie widać ochoty do kwitnienia. Nawet nie
wiem jaki będzie kolor. Jak zmienia to właściwie ciekawie, a może wynika to
ze własności gleby?
Może ktoś coś wyjaśni.
BoG

3. Data: 2002-07-23 02:40:25

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Joanna Huzarska

>Zakwitl w piatek :-))) Juz drugi raz, z tym, ze teraz kwiaty ma czerwone, a
>w zeszlym roku byly pomaranczowe. One tak maja ???

Pozdrawiam
Asia

Moj zakwitł w niedzielę i kwiaty ma żółte :-)
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

4. Data: 2002-07-23 05:34:12

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem - ale tak chcę się dołączyć - nasz milin był sadzony tej wiosny -
> ładnie się przyjął ale puki co nie widać ochoty do kwitnienia.
:-))) Spokojnie....
Mojemu zachcialo sie pierwszy raz zakwitnac po 5 latach !!! Tzn. dokladnie
mowiac w piatym roku. Czekam jeszcze na pierwsze kwitnienie drugiego
egzemplarza, jak slusznie sie domyslasz posadzonego rok pozniej. Obecnie ma
paki. Kwiaty w tych pakach wygladaja na ciemniejsze niz tego pierwszego. Ale
kolor podam dopiero, jak sie otworza :-) co moze potrwac, bo u nas sie
ochlodzilo :-((( Jednak odcien zieleni lisci tego juz kwitnacego jest
jasniejszy.

Nawet nie
> wiem jaki będzie kolor.
Tez kupilam w ciemno. Jednak w obu przypadkach bylo tak samo, tzn. rosly
sobie i tylko rosly i w piatym roku nagle pozna wiosna zaczynaly
zdecydowanie narastac i pojawily sie paki. Poprzednio byl tylko jeden
kwiatostan (?) i byly az dwa kwiaty. W tym roku juz sa na obu po 3
kwiatostany zloznone z pilku pakow.

Jak zmienia to właściwie ciekawie, a może wynika to
> ze własności gleby?
Mozliwe... Ale nie sadze, aby cos sie zmienilo w jej skladzie....
chociaz....

Pozdrawiam
Asia

5. Data: 2002-07-23 12:23:51

Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Ta zmiana koloru kwiatów jest dosc zaskakujaca. O ile wiem, istnieja odmiany o
kwiatach czerwonych, pomaranczowych i zoltych. Bez zmian - jak, nie
przymierzjac, u Lantany.
Pozdrowienia, Mariusz M.

Mam bardzo dużu krzaki z ziemniakami ...
jablon - problem
Rosliny owadozerne
Mini sprawozdanie
Dzielżany duże i małe