Pachnący wiciokrzew

1. Data: 2002-07-22 08:23:48

Temat: Pachnący wiciokrzew
Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś wspomniałam o wiciokrzewie sąsiadów: był ładny, wysoki na
7m, kwitł sobie w maju pomarańczowo-kremowymi kwiatkami. Teraz
jest już tylko wysoki :-) ale sadzonki i tak pobrałam i ładnie
się ukorzeniły. Na dawne pytanie Basi, czy pachnie, dopiero teraz
mogę odpowiedzieć: sąsiedzi zeznali, że pachnie. Przypuszczam, że
to zwykły wiciokrzew przewiercień, nie znam się, zakwalifikowałam
według wzrostu i zapachu :-)
Teraz niech sobie rośnie, później poszukam mu miejsca.

Pozdrawiam, Anula :-)

2. Data: 2002-07-22 08:40:52

Temat: Re: Pachnący wiciokrzew
Od: "Artur" <a...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anula" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> według wzrostu i zapachu :-)
> Teraz niech sobie rośnie, później poszukam mu miejsca.

Mój różowo-biały pachnie cudnie.
Wieczorem kiedy temperatura spada słodki zapach niesie się po całym ogródku.
Tylko urósł za bardzo.

Pozdrawiam,
Artur

3. Data: 2002-07-23 10:51:06

Od: "Kurs C10" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wiciokrzew to to samo, co clematis?"Lila"

4. Data: 2002-07-23 16:03:19

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kurs C10" <L...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy wiciokrzew to to samo, co clematis?"Lila"

Nie.

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

Milin
Mam bardzo dużu krzaki z ziemniakami ...
jablon - problem
Rosliny owadozerne
Mini sprawozdanie