Milosc

1. Data: 1999-12-29 09:56:05

Temat: Milosc
Od: "Kawul" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy wg Was to po prostu swego rodzaju obled - czy jestem wariatem dlatego ze
rozpieprzylem cale moje zycie - rodzine, tylko dlatego ze nie bylem w stanie
zapomniec o kims dla kogo oszalalem.
Kawul

1. Data: 1999-12-29 10:20:31

Temat: Re: Milosc
Od: "Rusalka" <a...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kawul napisał(a) w wiadomości:
<84clre$mh1$1@sunsite.icm.edu.pl>...
> [...]
wariatem dlatego ze
>rozpieprzylem cale moje zycie - rodzine, tylko dlatego ze nie

A skad wiesz, ze oszalales ?
Bo jak juz to wiesz, to znaczy, ze to nieprawda.
A zamponiec ? - he - zeby to bylo takie latwe.

Tylko - nie ran innych swoim nieszczesciem, chyba, ze jestes
sadysta i jak ty cierpisz inni tez musza.
Tylko to ani tobie ani im nie jest do niczego potrzebne.
Ale to moze podswiadome karanie innych za wlasne niepowodzenia.

Wiecej wiary,

Agnieszka Michalowska
a...@s...waw.pl
Pies najlepszym przyjacielem czlowieka

1. Data: 1999-12-29 14:38:58

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ze
> rozpieprzylem cale moje zycie - rodzine, tylko dlatego ze nie bylem w
hmm... sprecyzuj slowo 'rozpieprzylem'
spider.

1. Data: 1999-12-29 16:38:00

Od: "Bialobaltim" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kawul <m...@p...com> napisal(a):
> [...]
ze
> rozpieprzylem cale moje zycie - rodzine, tylko dlatego ze nie bylem w
Charakteryzuje sie niezrownowazniem emocjonalnym i wlasnie z tego powodu
zrobiles, to co zrobiles.

--
"Patriotyzm jest choroba psychiczna, ktora
zabila, zabija i z pewnoscia zabije miliony osob..."

1. Data: 1999-12-30 19:23:20

Od: "Kawul" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

spider napisał(a) w wiadomości: <62pa4.3788$qa3.72791@news.tpnet.pl>...
>hmm... sprecyzuj slowo 'rozpieprzylem'
>spider.

Doprowadzilem do czesciowego lub calkowitego ale na pewno nieodwracalnego
rozkladu zwiazku malzenskiego - czy teraz bardziej zrozumiale :-)

Karen Horney - lek podstawowy
Interesujacy przypadek... jedyny w swoim rodzaju
Spostrzeganie
Pytanie
Re: Psychopatia