Re: znowu o gejach

1. Data: 1999-12-29 11:43:52

Temat: Re: znowu o gejach
Od: g...@c...com.pl (Grzegorz Bańbuła) szukaj wiadomości tego autora

Slowa Eikona

>P.S.1. Tak na marginesie, to nie wiem czy zauważyliście, ale tezy, że
>homoseksualizm jest normalny bronią tylko ci, którzy mają taki skłonności
>(nawet jeśli się do nich nie przyznają publicznie).

Hm, to znaczy, ze jestem homo lub mam takie sklonnosci.
Jestem heteroseksualista i nie miewam ciagot w strone facetow, ale rozumiem
homoseksualistow,
bo im sie, tak z natury, podobaja inni goscie. To tak jak mi z natury
podobaja sie kobiety. A przeciez moglo byc inaczej. Homoseksualizm jest
zdrowy, a jego tepienie to choroba. Skoro natura (Bog?) stworzyla homo- i
heteroseksualizm to znaczy, ze tak po prsotu mialo byc. Obie opcje maja taka
sama racje bytu.
Zboczency zdarzaja sie wsrod homo i hetero. I to juz jest niezdrowe, to
powinno sie karac i tepic.
I dam sobie uciac glowe, ze wiecej jest przestepstw na tle seksualnym
popelnionych przez hetero (byc moze to kwestia proporcji, ze wiecej jest
hetero - co nie znaczy, ze hetero gora).

Co komus przeszkadza, ze ktos jest homo lub hetero (oczywiscie, jesli nie
przekracza pewnych moralnych i prawnych regul)?

Pozdrawiam
Grzegorz

--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml