Miłość i seks

131. Data: 2010-03-16 23:30:23

Temat: Re: Miłość i seks
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Mar 2010 00:02:09 +0100, Paulinka napisał(a):

> Krzyw się tak bardzo, jak potrzebujesz. To nie ja sprowadziłam akt
> porodu do chlewika.
> W życiu bym się nie odważyła porównywać czyjegoś cierpienia do niskich
> instynktów.

Nie cierpienia, lecz przekleństw i ryków. Czyli braku kontroli, można rzec
że niemal na poziomie rdzenia kręgowego :-/
--

Ikselka.

132. Data: 2010-03-16 23:33:26

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Nie cierpienia, lecz przekleństw i ryków. Czyli braku kontroli, można rzec
> że niemal na poziomie rdzenia kręgowego :-/

Bo nie przystoi? A może właśnie przystoi, bo ból w ten sposób
wyeliminowała. Nie Twoja sprawa, jak kobieta rodzi. To jej intymny czas
i sposób. Ocenienie tego jest żenujące.

--

Paulinka

133. Data: 2010-03-16 23:36:46

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> No to niech to będą normalne i uczciwe lekcje, a nie humory
> niedowartościowanej nauczycielki ;-)

Pan to chyba z pretensjami nie do mnie uderzył.

--

Paulinka

134. Data: 2010-03-16 23:38:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Mar 2010 00:10:57 +0100, Ender napisał(a):

> Więc albo to rzeczywiście hormony walą po deklu, albo są tylko wymówką,
> która powoduje, że hormony faktycznie mogą walić po deklu.

Miesiaczka jako "walenie hormonów" jest dyskusyjna. To stan normalny u
kobiety, a jeśli "wali", to znaczy, że babę trza leczyć.
Ale...
Kobieta całę swoje życie podlega zmianom/perturbacjom hormonalnym, ujmuję
tu rzecz szerzej niż w obrębie cyklu miesięcznego.Dlatego na przykład w
przykazaniu o "nie pożadaniu żony bliźniego swego" nie ma symetrii w
stosunku do kobiet, tzn nie ma czegos takiego "nie pożądaj męża bliźniej
swojej" czy t.p. Podyktowała ten brak symetrii mądrość wielowiekowego
doświadczenia i właśnie z tego się biorąca tolerancja wobec kobiet jako
poddawanych hormonalnym przemianom. Bo mężczyźni w porównaniu z kobietami
pod tym względem są uprzywilejowani, mają mniej wiecej jednakowo, od czasu
dojrzewania oczywiście az po andropauzę.
--

Ikselka.

135. Data: 2010-03-16 23:39:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Mar 2010 00:19:41 +0100, Ender napisał(a):

> No to jak Ci ciężko pokazać, to trzymaj swój chlewik u siebie, ok?

I rzeźnię też, bardzo proszę.
--

Ikselka.

136. Data: 2010-03-16 23:39:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Mar 2010 00:33:26 +0100, Paulinka napisał(a):

> Bo nie przystoi? A może właśnie przystoi, bo ból w ten sposób
> wyeliminowała. Nie Twoja sprawa, jak kobieta rodzi. To jej intymny czas
> i sposób. Ocenienie tego jest żenujące.

Kobieta rodzi godnie.
--

Ikselka.

137. Data: 2010-03-16 23:40:41

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> I rzeźnię też, bardzo proszę.

Prymitywnego samca i zlęknione dzieci również :)

--

Paulinka

138. Data: 2010-03-16 23:41:41

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Kobieta rodzi godnie.

A to coś Ci się zmieniło. I dobrze.

--

Paulinka

139. Data: 2010-03-16 23:56:00

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja TŻ przy drugim dziecku krzyczała "nie chcę rodzić!" na zmianę
z "dajcie mi znieczulenie!" (na które było już za późno).

Im dziecko większe, tym trudniej je urodzić.
Kolejne dzieci są przeważnie coraz większe m.in. ze względu na
bardziej "rozciągniętą" (poprzednimi ciążami) macicę kobiety.

Ten XLowy "chlewik" to normalnie (tzn bez dodatkowych komplikacji)
pewnie gdzieś od 3-go dziecka musi się zaczynać, jak sobie ~wyobrażam.
Czyli te uwagi XL dotyczą w dużej mierze kobiet, które wyjątkowo uczciwie
wykorzystują swoją funkcję prokreacyjną.
Niezła paranoja. ;)

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hnp530$c62$12@node2.news.atman.pl...

140. Data: 2010-03-16 23:57:17

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mało mnie obchodzi co lubisz w sytuacji gdy przeginasz jak
niedorozwój.

Rozumiesz?

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

To dyskusja, więc wtrącenie stanowi jej właściwość.
Poza tym to nie twoja dyskusja,
więc ewentualna konfrontacja byłaby tu chyba jedynie emocjonalnie
uzasadniona.
A czy na pewno chcesz czuć to co czujesz,
nawet jeśli to tylko końcówka pewnego,
nie pierwszego i nie ostatniego wrażenia? ;-)
ENder

BTW jak pisałem już wcześniej, tylko jedno moje uczucie było warte
wtrącenia i bynajmniej nie była to chęć dominacji czy dyktowania jakiś
warunków.

BTW lubię czuć się dobrze w swojej wysoko jakościowej rzeczywistości,
także tej wirtualnej.

Święta krowa
SLABICIE MNIE...
Grafik?