Miłość i seks

281. Data: 2010-03-18 22:53:44

Temat: Re: Miłość i seks
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> No to oboje weźmy się w garść, oki?
> I żebym więcej nie słyszał takiego żałosnego rozczulania się nad sobą.

I żebym więcej..., weź się nad sobą zastanów... - techniki jak u ojca
niemalże.
Nie lubię czegoś takiego. Nie lubię być stawiana w roli małej, skarconej
dziewczynki, tym bardziej że to nie moja rola.

> Dobra, niech ci już będzie że mojego ;-)

Jeśli możesz to pisz do mnie bez emotek. Niczego nie wnoszą, a potęgują
tylko moje poczucie niezrozumienia.

--

Paulinka

282. Data: 2010-03-19 07:36:20

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Mar, 08:06, Ender <e...@n...net> wrote:

> Tak jak mówiłem wcześniej, Twój młotek jest porządku, jest świetny i
> władasz nim mistrzowsko, ale my mamy Bosha, którego obsługa jest także
> bardzo prosta, ale daje o wiele więcej możliwości i nie chcemy nim
> walić, jak młotkiem.
> Dlatego zostaw już swój młotek i bierz wreszcie tego Bosha.

Kawal mi sie przypomnial.

Facetowi padl samochod. W warsztacie mechanik
bierze mlotek, uderza nim w wybrane miejsce,
samochod dziala od razu, silnik pracuje bez zarzutu.
Cena uslugi wynosi 100 zl.
Panie, stowa za zwykle uderzenie mlotkiem??
No nie. Uderzenie mlotkiem kosztuje piec zeta.
Reszta to cena wiedzy, GDZIE uderzyc.

Jak myslisz, Mister E.
Czy aby na pewno zawsze dobrze wiesz,
gdzie przylozyc Twojego Bosha?

:)

283. Data: 2010-03-19 07:45:29

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Mar, 08:41, Ender <e...@n...net> wrote:

> Dobry przykład.
> Boshem można delikatnie i precyzyjnie,
> wcale nie trzeba tak walić jak Paulinka młotkiem ;-)

:) ale gwozdzia Boschem nie wbijesz.

Co napisawszy, poszlam sprawdzic w guglach.
No i okazuje się, że nie mam racji! :)

http://budowa.com.pl/Wiadomo%C5%9Bci/Idealnie-wbite-
gwo%C5%BAdzie-kompaktowe-gwo%C5%BAdziarki-pneumatycz
ne-firmy-Bosch-38991.html

Milego wbijania gwozdzi ;)

284. Data: 2010-03-19 09:08:42

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, Ender!
Co ty p i e r * l i s z ???

Chyba te twoje "postępy" to tylko jakieś wyimaginowane, jeśli jakiekolwiek
w ogóle są.

Po prostu jestem w szoku.

BTW następnym razem jak poczujesz przymus aby porzeźbić, to nie powołuj
się na coś czego nie powiedziałem [i daleki jestem od tego aby coś podobnego
powiedzieć], jeśli łaska.

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

[...] nie przepadam z rolą małej dziewczynki, więc ufam, że się więcej
nie pojawi.
Cbnet miał rację, że bardzo daleko zaszłaś jak na swoje możliwości
i faktycznie można to wysoko cenić, ale musisz wiedzieć, że dalej można
zajść tylko zwiększając swoje możliwości.

[...]
Rozumiemy się? ;-)

285. Data: 2010-03-19 09:12:38

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od czasów Ensteina pojęcie "geniusz" czy "as" bardzo się zdewaluowało.
Natomiast w PL jesteśmy pod tym względem asami wśród asów - absolutnie
najwyższy poziom światowy...

Dalej nie chce mi się tłumaczyć, ale nie oszczędzę ci wniosku końcowego:
koszmarny Idiota z ciebie, Chiron.
Koszmarny. :)

Tyle. ;)

--
CB

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

Zespół nie składa się z jednostek- choć teoretycznie- tak. Spotkałem się u
siebie w firmie z zespołami stworzonymi do pewnych działań- złożone z "asów"
firmy. Oczywiście- klapa była pewna (dla mnie oczywiście- szef tego nie
wiedział). Dziwił się, że jak do zadania oddelegował teoretycznie słabszy
zespół, z kobietą- która w ogóle była raczej miernym fachowcem- ten zespół
odniósł pełen sukces. Niestety- szef nie potrafi tego zauważyć, i tłumaczy
to w sposób zupełnie idiotyczny...

286. Data: 2010-03-19 09:16:43

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli w monotonnym odtwarzaniu określonych czynności wymagających
precyzji, ale nie wymagających dużego wysiłku ani fizycznego ani
umysłowego kobiety lepiej się sprawdzają od mężczyzn?
Być może, prawdopodobnie tak. ;)

Vide m.in.: kasjerki w marketach.

--
CB

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

W zamierzchłych czasach, we Wrocku była taka firma- ODRA. Pierwszy polski
komputer. Mieli oddział montażowy, wymagana tam była benedyktyńska
cierpliwość (wszysytko robili ręcznie). Mój kumpel tam się uparł, żeby
pracować (nie przyjmowali facetów, ale dobrze płacili.). No i popracował
miesiąc chyba- i zwiał. Jego słowa: "stary- żaden facio tam nie wytrzyma".
Inna sytuacja- moja: na balu w gimnazjum mojego syna- próbowałem opanować
tłum rozwrzeszczanych dzieciaków. Wpadałem na różne pomysły- z tym samym
skutkiem (żadnym). Podeszła kobitka (mama jednego z dzieci)- i w ciągu paru
chwil opanowała sytuację.

Można podać kilka sytuacji typowych, w których sobie raczej kobieta nie
poradzi- ale to przecież wszystko zupełnie normalne, IMO

287. Data: 2010-03-19 10:02:36

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Spadaj, debilu
PLONK!

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

288. Data: 2010-03-19 10:06:57

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co takiego???
Że niby ja mógłbym podobne pretensje wygłaszać do _kogokolwiek_?

Nie, no proszę cię, skończ już to p*nie, bo po prostu słabo mi się robi.

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

[...]
Robię to, czego ty nie chcesz zrobić,
choć deklarujesz sympatię do Pauliny.
[...]
Jak chcesz ją wyłączyć z mojej uwagi to proszę bardzo,
ale chętnie widziałbym, aby w ramach mojej higieny psychicznej
takie dziecinne zachowania nie były pochwalane ;-)

289. Data: 2010-03-19 10:09:36

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Spadaj, debilu
> PLONK!

Ktoś prowadzi historię tych wszystkich PLONKÓW? ;-)

Później nie będzie wiadomo kto z kim komu o kim przez kogo :-)

Stalker, moze dałoby sie to w jakiejś tabeli rozpisać?

290. Data: 2010-03-19 10:18:47

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co ma piernik do wiatraka?

Masz pretensje do P o to, że za dużo czuje, oczekując "poprawy".

I jeszcze na domiar złego insynujesz, że to jest coś co ja także mógłbym
mieć P [lub komukolwiek] za złe, i tego oczekuję od innych, tylko nie chce
mi się o tym artykułować?

Qrwa żesz mać! Takie to "proste" w twoim oglądzie?

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

Lepiej odfiltrować, niż przekonać się jednak,
że można coś zmienić w niektórych relacjach i postawach?
hmm... chyba nie często musisz kierować ludźmi,
zwłaszcza cholernymi indywidualistami.

Święta krowa
SLABICIE MNIE...
Grafik?