Mini szczerba na jedynce: czy to się leczy ?

1. Data: 2007-04-03 08:09:33

Temat: Mini szczerba na jedynce: czy to się leczy ?
Od: " niop" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na górnej jedynce zrobiła mi się mini szczerba:
0,5mm szerokości i 1mm wysokości, na dole zęba,
wygląda to jak mikroskopijna szczerba.
Ząb był już kiedyś leczony (5-10 lat temu, albo dawniej) i ma pląbę u swojej
podstawy (czyli na górze po wewnętrznej stronie- i nie widać jej wcale).
Czy taką mini-szczerbę w tym przypadku leczy się?
Czy leczenie poprzez łatanie może być niebezpieczne dla zęba- już wcześniej
łatanego?
Czy ma to znaczenie tylko estetyczne, czy ma wpływ na trwałość zęba?
Czy można to wyleczyć np. jakąs dobrą pastą do zębów, lub dietą?

2. Data: 2007-04-03 15:03:40

Temat: Re: Mini szczerba na jedynce: czy to się leczy ?
Od: animka <a...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

niop napisał(a):

> Czy ma to znaczenie tylko estetyczne, czy ma wpływ na trwałość zęba?
> Czy można to wyleczyć np. jakąs dobrą pastą do zębów, lub dietą?

Dzisiejsze plomby są mocniejsze od zębów. Ząb się złamie, a plomba
zostanie. Zaplombuj zęba.

--
animka

Sprzedaj swoją nerkę za 60 tys USD...