Misecznik cisowiec (?)

1. Data: 2001-05-10 11:47:35

Temat: Misecznik cisowiec (?)
Od: k...@p...onet.pl (Krysia) szukaj wiadomości tego autora

Jest ok. 70 cm cis w donicy na balkonie. Na 3/4
wysokości zaatakowany jakąś zwierzyną:
- osiadła - w odcieniu żółto-zielonym, do 2 mm, na
korze,
- i ruchoma - ok. 1/2 mm, na igłach.
Po przeglądzie strony Jurka Zająca dochodzę do
wniosku że to może misecznik, ale larwy już się
rozłażą.
Przypuszczam, że ratunku już nie ma. Na stronie
też brak porady. Trzeba będzie chyba roślinę
usunąć. Szkoda, u mnie rośnie już 5 lat. A może
jednak da się uratować ?!

Problem drugi to inne iglaki na balkonie. Czy te
"insekty" rozlezą się na sosenki i jałowce, bo
drugi cis poszedł już profilaktycznie na
"kwarantannę" ? Jak je chronić?

Z poważaniem
Krysia

2. Data: 2001-05-11 06:03:18

Temat: Re: Misecznik cisowiec (?)
Od: "MB" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Krysia spróbuj dokładnie opryskać drzewko środkiem Actellic, powtórz po 14
dniach, usuń zniszczone gałązki i latem cis powinien wyglądać jak nowy.

Marek

Odstraszacz gryzoni
kto potrafi wejsc na www.sklepogrodniczy.itp
"takie białe" coś na modrzewiu -?