Misie szydełkowe?

1. Data: 2006-10-22 17:52:26

Temat: Misie szydełkowe?
Od: "Wojtek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Dzisiaj, czekająć na autobus do domu, przeglądałem gazetki z propozycjami na
Boże Narodzenie, min. Sabrinę, wydanie bożonarodzeniowe. Dojrzałem tam 2 misie
robione na szydełku włóczką. Pomimo tego iż mi sie spodobały, nie pomyślałem
żeby qpić tę gazetę odrazu, a jak po południu wróciłem sie po nią, już jej nie
było. Fajnie było by mieć takie 2 na łóżku. Czy szczęśliwiec posiadajacy ja
mółby przesłać mi schematy wykonania misiów wraz ze zdjęciami? A może ktoś zna
jakąś stronę - bo mi jak narazie to szukanie idzie na marne :(
Pozdrawiam.

2. Data: 2006-10-22 18:59:02

Temat: Re: Misie szydełkowe?
Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
zna
> jakąś stronę - bo mi jak narazie to szukanie idzie na marne :(

http://photo.163.com/photos/cy86669/19236228/8130616
10/ tutaj sa misie oraz
inne zabawki szydelkowe

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

3. Data: 2006-10-22 19:35:29

Od: "a_ja_na_nic_nie_mam_czasu" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu masz link do stronki, z której możesz ściągnąć Dianę Extra
Boże Narodzenie (właśnie z tymi misiami) i Sandrę Extra Boże
Narodzenie

http://www.4shared.com/dir/967462/f4e463e0/sharing.h
tml

Pozdrawiam
Ela

4. Data: 2006-10-22 19:37:35

Od: "a_ja_na_nic_nie_mam_czasu" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak będą problemy ze ściąganiem to napisz, podeślę Ci je na priv.

Pozdrawiam
Ela

5. Data: 2006-10-22 19:37:46

Od: "a_ja_na_nic_nie_mam_czasu" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2006-10-22 19:37:48

Od: "a_ja_na_nic_nie_mam_czasu" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2006-10-22 21:30:43

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Skorzystalam. Bardzo dziekuje. ;-)
Jeden z moich miskow poczynionych wczesniej, to
http://www.sieporobilo.acubenes.net/obrazy/200140mis
_zielony_1a.jpg
Ciekawe, jakie sa w gazetce.

Pozdrawiam
Asia
www.sieporobilo.acubenes.net

8. Data: 2006-10-23 07:09:40

Od: "a_ja_na_nic_nie_mam_czasu" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiu miś jest slicznośći. Aż anbrałam ochoty na zrobienie
mijakiegoś miśka.
Ela

9. Data: 2006-10-23 16:36:06

Od: "Wojtek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo, ale to bardzo Ci dziękuje. NAwet nie wiesz, jak sie cieszę. W
pierwszy wolny dzień idę do sklepu po włóczkę i sztycham... :)
Dzięki raz jeszcze.
Pozdrawiam.

10. Data: 2006-10-24 20:49:11

Od: "Galeria 'Się porobiło...'" <s...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik a_ja_na_nic_nie_mam_czasu napisał:

> Asiu miś jest slicznośći. Aż anbrałam ochoty na zrobienie
> mijakiegoś miśka.

Dzieki. Dziergaj swojego ;-)
Pozdrawiam
Asia (JotHa)