Mleko jeszcze raz!

41. Data: 2005-09-30 10:34:12

Temat: Re: Mleko jeszcze raz!
Od: "dexth" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
news:slrndjnmfm.4d0.Grzegorz.Janoszka@galaxy.agh.edu
.pl...
[.........]
> Dla opornych: ALUMINIUM to STOP zawierający GLIN i parę innych substancji.
> Podobnie jak STAL to jest STOP zawierający ŻELAZO, więgiel i coś jeszcze.

> Grzegorz Janoszka

Nie dla opornych. Glin to pierwiastek chemiczny o symbolu Al a symbol
pochodzi od pierwszych liter lacinskiej nazwy pierwiastka, ktora brzmi
Aluminium. Podobie jak Tlen i Oxygenium.

dexth
d...@i...pl

42. Data: 2005-09-30 11:03:02

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dexth" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> Gdzies ty to wyczytal(a)? Aluminium z kartona nie ma styku z produktem.
Nie
> znasz zasady budowy opakowania kartonowego. Jest ono wielowarstwowe.
Karton
> jest zbudowany z papieru, folii aluminiowej i foli PCV.
Znam, ale wiesz, jakoś nie wierzę na 100%, że nic nie przedostaje sie do
środka mleka, czy też soku. Czynnik otwarcia pudełka, a więc soku lub mleka
i dostania sie do niego powietrzak, też pewnie może mieć znaczenie. Ponadto,
czy ta warstwa PCV jest kompletnie nieszkodliwa dla naszego zdrowia również?
To tak, jak mówić, że gotowanie kasz i ryżów w woreczkach foliowych jest
bezpieczne dla zdrowia, że nic z tego woreczka sie nie przedostaje do
organizmu ludzkiego. A to bzdura. Po oprostu przekładamy naszą wygodę i
estetykę wizualną produktu nad naszym zdrowiem i to bardzo mądre nie jest. A
do obiegu puzczane są produkty w pewnych opakowaniach, co do których nie
stwierdzono p[rzekroczenia ilości substancji szkodliwych, lub te substancje
są w okolicach normy. Tylko ssumujmy te trucizny, które dostarczamy swojemu
organizmowi codziennie, a może się okazać, że poważnie się trujemi sami na
własne zyczenie.

Pozdrawiam,
Akulka

43. Data: 2005-09-30 11:10:47

Od: Maciej Jastrzebski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akulka <s...@g...pl> wrote:
> To tak, jak mówić, że gotowanie kasz i ryżów w woreczkach foliowych jest
> bezpieczne dla zdrowia, że nic z tego woreczka sie nie przedostaje do
> organizmu ludzkiego. A to bzdura. [...]

Hę? Twierdzisz, że gotowanie ryżu w torebkach jest niebezpieczne dla
zdrowia? A na jakiej podstawie, jeśli można wiedzieć?

Pedro.

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@m...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwd<vgy;split??;$=-=$=;whil

44. Data: 2005-09-30 11:28:05

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znam, ale wiesz, jakoś nie wierzę na 100%, że nic nie przedostaje sie do
> środka mleka, czy też soku. Czynnik otwarcia pudełka, a więc soku lub
> mleka

nie przesadzajmy, zycie tak wogole jest niezdrowe i w dodatku ZAWSZE konczy
sie smiercia,
wiecej swinstwa jest w powietrzu i wodzie z kranu. W koncu jak kupujesz
kartofle ,,od chlopa''
to tez nie wiesz czy on na pewno na nie sra czy tez sypie sztuczny nawoz (a
jak sra to czy nie ma
np. tasiemca ;-)

pozdrawiam WM

45. Data: 2005-09-30 12:40:45

Od: "dexth" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Ponadto,
> czy ta warstwa PCV jest kompletnie nieszkodliwa dla naszego zdrowia
Lubisz się czepiac, jestes przekorny. Pisales o aluminium, teraz o PCV.
Tu mozesz poczytac o wlasciwosciach folii PCV
http://www.plastech.pl/article.php?sid=185

[..............]

Jak tak bedziesz podchodzil do zycia to juz niedlugo zauwazysz, ze powietrze
jest szkodliwe. Czy przestaniesz oddychac?

dexth
d...@i...pl

46. Data: 2005-09-30 14:59:16

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

dexth napisał(a):
> Gdzies ty to wyczytal(a)? Aluminium z kartona nie ma styku z produktem. Nie
> znasz zasady budowy opakowania kartonowego. Jest ono wielowarstwowe. Karton
> jest zbudowany z papieru, folii aluminiowej i foli PCV. [...]

Nie ma czegos takiego jak PCV, jest polskie PCW lub z ang. PVC.
pozdr. Jerzy

47. Data: 2005-09-30 15:03:08

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:01ioj1p0ohsi4nn06cm26je1sjp561p6oh@4ax.com...

> To moze ja zostawie te dyskusje tym, co to im zalezy ze glin to
> nie aluminium i odwrotnie albo cos takiego i Al to pierwiastek a
> nie cos tam...wracam do rozgryzania istoty bytu :PPPPP

Rozgryzam już tak od dwóch lat jeden pięknie opakowany byt i powoli
zaczyna się chyba udawać ;o)

Pzdr
Paweł

48. Data: 2005-09-30 15:05:57

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> organizmu ludzkiego. A to bzdura. Po oprostu przekładamy naszą wygodę
> estetykę wizualną produktu nad naszym zdrowiem i to bardzo mądre nie

Twierdzisz zatem, że gotowanie w woreczkach ryżu i kasz jest wygodne?
Toż to dla mnie koszmar jakiś, szczególnie kasza gryczana w woreczkach.
Cały smak zostaje w garze - a fuj... co do ryżu... to samo. Jeśli kto
uważa, że to wygodne, to niech policzy ile co kosztuje i sam zobaczy, co
dla kogo jest wygodne..

Pzdr
Paweł

49. Data: 2005-09-30 18:19:43

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 29 Sep 2005 14:50:47 +0200 I had a dream that Boban
<b...@t...onet.pl> wrote:
>Znaczy się stal to łacińska nazwa żelaza?

Nie.

>Aluminium to łacińska nazwa glinu.

No i?

A w Chinach kradną rowery.

Moja rada: weź encyklopedię PWN i znajdź tam słowo "aluminium" i nie troluj
więcej.

--
Grzegorz Janoszka

50. Data: 2005-09-30 18:21:23

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 29 Sep 2005 23:37:28 GMT I had a dream that Dariusz K. Ladziak
<l...@w...pdi.net> wrote:
>stopowych). Glin w jezyku polskim to nazwa pierwiastka. W innych
>jezykach (w tym w nomenklaturze lacinskiej) ten zam pierwiastek nosi
>nazwe - uwazaj - ALUMINIUM...

Wiem o tym doskonale. Ale stale piszemy w języku polskim i w grupie pl,
prawda?

--
Grzegorz Janoszka

Re: Mleko jeszcze raz!