Młodzi Japończycy i seks.

1. Data: 2016-02-20 21:24:58

Temat: Młodzi Japończycy i seks.
Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Why have young people in Japan stopped having sex?
http://www.theguardian.com/world/2013/oct/20/young-p
eople-japan-stopped-having-sex

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

2. Data: 2016-02-21 09:22:34

Temat: Re: Młodzi Japończycy i seks.
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" napisał w wiadomości grup

>Why have young people in Japan stopped having sex?
>http://www.theguardian.com/world/2013/oct/20/young-
people-japan-stopped-having-sex

"I find women attractive but I've learned to live without sex. Emotional
entanglements are too complicated"

Rycerze Jedi :-)

3. Data: 2016-02-21 10:34:33

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:
> [...]

eople-japan-stopped-having-sex

> "I find women attractive but I've learned to live without sex. Emotional

Jedi zostali chyba powołani po to by rozplątywać pogmatwane ścieżki
ludzkiego istnienia.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

4. Data: 2016-02-21 10:36:38

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.02.2016 o 10:34, LeoTar pisze:
> Jedi zostali chyba powołani po to by rozplątywać pogmatwane ścieżki
> ludzkiego istnienia.

A mógłbyś powiedzieć o co chodzi? To jest grupa polskojęzyczna a nie
każdy zna angielski w takim stopniu jak Ty.

5. Data: 2016-02-21 10:48:56

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:
> [...]

eople-japan-stopped-having-sex

> "I find women attractive but I've learned to live without sex. Emotional

Prawdziwy męski celibat, ale ten rzeczywiście dobrowolny podjęty po
okresie aktywności seksualnej, sprzyja bardzo głębokiej introspekcji i
refleksji popartej doświadczeniem. Umożliwia samopoznanie przez
rozplątanie tego co zostało zaplątane przez manipulującą Kobietę.

I myślę sobie też, że Jedi zostali właśnie po to chyba powołani by żyjąc
w samotności, niczym samotne wilki, rozplątywać pogmatwane ścieżki
ludzkiego istnienia by w końcu dotrzeć do Prawdy.

6. Data: 2016-02-21 10:57:50

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> A mógłbyś powiedzieć o co chodzi? To jest grupa polskojęzyczna a nie
> każdy zna angielski w takim stopniu jak Ty.

To co Ghost zacytował znaczy tyle co:

"Uważam kobiety za atrakcyjne ale nauczyłem się żyć bez seksu.
Emocjonalne związki są jednak zbyt skomplikowane."

7. Data: 2016-02-21 11:05:54

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.02.2016 o 10:57, LeoTar pisze:
> "Uważam kobiety za atrakcyjne ale nauczyłem się żyć bez seksu.
> Emocjonalne związki są jednak zbyt skomplikowane."

Tak, życie jest skomplikowane, po co żyć?

8. Data: 2016-02-21 11:23:25

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.02.2016 o 10:57, LeoTar pisze:
> "Uważam kobiety za atrakcyjne ale nauczyłem się żyć bez seksu.
> Emocjonalne związki są jednak zbyt skomplikowane."

żyje bez seksu, czyli również bez masturbacji?

9. Data: 2016-02-21 11:35:56

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Tak, życie jest skomplikowane, po co żyć?

Po to by doświadczać. Akumulacja doświadczeń całej populacji musi
doprowadzić do odsłonięcia ukrytej Wiedzy, której nieświadomy Stwórca
nie był w stanie przekazać swoim potomkom gdyż sam jej nie posiadał. Nie
był nawet świadom samego siebie, więc fizycznie nie miał nic do
przekazania swoim Dzieciom.

Przez doświadczanie odkrywamy poszczególne składniki Wiedzy by wreszcie,
po przekroczeniu masy krytycznej niczym bomba atomowa, eksplodowała ona
w Umyśle odsłaniając swoje jądro, Prawdę o Stwórcy i Jego dziele. Prawdę
skrywaną przez wieki przez okultystów i ludzi władzy, którzy sprawując
władzę nad innymi leczą się z braku poczucia własnej wartości, z
następstw nierozwiązanego kompleksu Edypa.

Wbrew temu co piszesz życie wcale nie jest skomplikowane jeżeli poznasz
- głęboko ukrytą w naszej podświadomości - Prawdę o Stwórcy i Jego
Dziele. Konsekwencją nieświadomości jest przemoc za pomocą której
Człowiek chce się uwolnić ze zniewolenia umysłowego (uzależnienie od
braku wiedzy to zniewolenie), które zostało mu narzucone przez
nieświadomego Stwórcę (Boga, Rodzica). I nie jest ważne, czy działanie
Stwórcy było intencjonalne czy też całkowicie niezamierzone. Dla Potomka
(Dziecka) liczy się FAKT niedopełnienia przez Stwórcę rodzicielskiego
obowiązku bo skutkiem tego rodzicielskiego błędu jest poczucie niższości
Potomka w stosunku do jego Rodzica.

Poczucie niższości (czyli brak poczucia własnej wartości) skutkuje
ciągłym dążeniem do odzyskania utraconego poczucia bezpieczeństwa, do
odzyskania utraconego raju i wolności zagarniętej przez nieświadomego
Rodzica.

10. Data: 2016-02-21 11:39:57

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.02.2016 o 11:35, LeoTar pisze:
> władzę nad innymi leczą się z braku poczucia własnej wartości, z
> następstw nierozwiązanego kompleksu Edypa.

Znowu swoje?
Jak ktoś (nieliczni) ma kompleks Edypa, to nie powinien go rozwiązać
bzykając matkę, tylko przez pełen szacunku podziw dla ojca.

Sexodus.
Cienki prezydent.
Szela
Komunizm a kapitalizm