Mobbing, ciekawostka

1. Data: 2004-01-26 09:11:26

Temat: Mobbing, ciekawostka
Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

(czyli psychiczne nękanie w miejscu pracy)
podawali w telewizorni, ze

20% to ze strony szefa
50% ze strony wspolpracownikow (!)
(gdzie reszta procentow? tego nie wiem)

...co mnie zaskoczylo ale po chwili...
z marszu to chcialoby sie zwalic wine na szefow,
ale to pozory, pradopodobnie rywalizacja wsród
rownych stanowiskiem to najwieksza jadka.
Duch

1. Data: 2004-01-26 12:09:21

Temat: Re: Mobbing, ciekawostka
Od: "jacek/b" <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <a...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> z marszu to chcialoby sie zwalic wine na szefow,
> ale to pozory, pradopodobnie rywalizacja wsród
> rownych stanowiskiem to najwieksza jadka.

kolejna paplanina medialna po to aby pod płaszczykiem emocji przykryć
kolejny syf który uchwalają - stara sztuczka. Zamiast zajmować sie
duperelami uchwaliliby pożądny kodeks pracy który gwarantuje pracownikowi
przynajmniej pensję dzięki której mógłby zapłacić czynsz, wodę, prąd i
normalnie się wyżywić - aż się dziwię. A ludzie jak te osły bezmózgowo
bardziej gonią za głupimi sensacyjkami zamiast zastanowić się trochę nad
sobą i tym co się wokół dzieje. Kolejna świeca dymna - ciekawe, co pod tym
płaszczykiem znowu dorypią - pewnie kolejne podwyżki albo jakieś zmiany w
VACIE - ale kogo to interesuje, ważniejsze są afery i aferki.

1. Data: 2004-01-26 14:53:45

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek/b" <d...@...pl> napisał w wiadomości

> kolejna paplanina medialna po to aby pod płaszczykiem emocji przykryć
> kolejny syf który uchwalają - stara sztuczka

Nie, to byl jakis posredni program, a dwa, warto troche o syfku w pracy
wiedziec zeby na psychuszce nie wyladowac.

> [...]
> duperelami uchwaliliby pożądny kodeks pracy który gwarantuje pracownikowi
> przynajmniej pensję dzięki której mógłby zapłacić czynsz, wodę, prąd i

Oczywiscie, ze beda powdwyzki i bedzi jeszcze gorzej, a co bys chcial?
Ze niby co mialoby sie dziac zeby bylo lepiej?
Robic cos? Co?
Gdyby sie dalo, Oni by juz zrobili, nie robia, bo to udezy w soc. i ludzie
sie wk...
Za duzo soc u nas jest panie, 2x-4x wiecej rent niz w niz w innych
panstwach.
A tak statek jeszcze dryfuje po powierzchni i moze nie zatonie szybko?
Duch

1. Data: 2004-01-26 15:13:49

Od: "jacek/b" <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, to byl jakis posredni program, a dwa, warto troche o syfku w pracy
> wiedziec zeby na psychuszce nie wyladowac.

Ale ja nie mówię o tym programie o którym ty mówisz - chodziło mi bardziej
ogólnie, nieosobowo.

> Oczywiscie, ze beda powdwyzki i bedzi jeszcze gorzej, a co bys chcial?

obniżki - bym chciał

> Ze niby co mialoby sie dziac zeby bylo lepiej?
> Robic cos? Co?

brać pod uwagę ludzi

> Gdyby sie dalo, Oni by juz zrobili, nie robia, bo to udezy w soc. i ludzie
> sie wk...
> Za duzo soc u nas jest panie, 2x-4x wiecej rent niz w niz w innych
> panstwach.

o ho, kolejny mit, który klepią i klepią - no i co że jest więcj - a jaki
jest social w szwecji większy, w UK też wysoki, no i jakoś wszyscy żyją - i
to jak.

> A tak statek jeszcze dryfuje po powierzchni i moze nie zatonie szybko?

możliwe - niech tonie jak najprędzej - może wreszci e siegnie dna i sie
odbije.

> Duch

Buch

:)

Ala ma kota

a kot ma pchły

hi hi hi

1. Data: 2004-01-27 08:44:01

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch; <bv2lm9$c96$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> [...]
> z marszu to chcialoby sie zwalic wine na szefow,
> ale to pozory, pradopodobnie rywalizacja wsród
> rownych stanowiskiem to najwieksza jadka.

Programów nie oglądałem, ale w statystykach wychodzą jeszcze podwładni,
a i kontrahenci i interesanci [za przyzwoleniem "środowiska" pracy] też
by się załapali.

Flyer
ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

1. Data: 2004-01-27 10:43:17

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Programów nie oglądałem, ale w statystykach wychodzą jeszcze podwładni,
> a i kontrahenci i interesanci [za przyzwoleniem "środowiska" pracy] też
> by się załapali.

O! i to sa pewnie te brakujace procenty :)
Duch

Igry nocne -było.
G - prawda - po eTacie
"..trudno nie wierzyc w nic.."