Model polskiej rodziny

1. Data: 2012-05-24 13:21:14

Temat: Model polskiej rodziny
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.polki.com/artykuly/polska-rodzina

Smutne , bardzo smutne, że jesteście tacy nieszczęśliwi i wyalienowani
między sobą i jeszcze wkleje ten problem........

Rodzina nuklearna - oznacza, że tworzą ją dwa pokolenia tj. rodzice i
dzieci. Z czasem usamodzielnione dzieci pozostawiają rodziców
samych,co stwarza poważne problemy socjalne - opieki nad ludźmi
starszymi. Dlatego też szybko rozwija się geriatria - dziedzina
medycyny zajmującej się osobami w podeszłym wieku. W społeczeństwach
Europy i Ameryki Północnej pojęcie rodziny nuklearnej jest coraz
bardziej powszechne.

2. Data: 2012-05-25 06:04:21

Temat: Re: Model polskiej rodziny
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Maj, 15:21, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
> medycyny zajmującej się osobami w podeszłym wieku. W społeczeństwach
> Europy i Ameryki Północnej pojęcie rodziny nuklearnej jest coraz

z rodzina, to na zdjeciu sie wychodzi

3. Data: 2012-05-25 10:23:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

J-23 napisał(a):

> z rodzina, to na zdjeciu sie wychodzi

Ale patrz jak sprawdza się to co pisałem, że polacy ganiają za dobrami
i taki ojciec wraca do domu i widzi obcą kobietę a nie żonę i obcą
córkę, która nagle ma piętnaście lat a ostatnio miała pięć.
Konsumcjonizm niszczy więzi między ludźmi bo ważne jest tylko mieć a
nie być. Katolicyzm znowu wywołał wojnę między babami i chłopami,
nawet jak rozmawiam z babami ze wsi, to już te prostaczki wypowiadają
się, że nagle facetą odbiło że baba to zło wcielone i pijackie mordy
robią co chcą, co się dzieje z tymi facetami...

Wywialo was...
Schizofrenia czy błazenada ministra?
Nie do dziennikarzy ta mowa!
Chłop żywemu...