Modrak?

1. Data: 2004-05-23 09:19:28

Temat: Modrak?
Od: "Eufemja" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
witam wszystkich, jestem niedoświadczoną internetowo Eufemją, chciałam
zapytać dlaczego mój modrak nie kwitnie tylko trzeci sezon mnie drapie?
pozdrawiam, Eufemja

2. Data: 2004-05-23 17:41:57

Temat: Re: Modrak?
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozdrawiam, Eufemja
>
> Czy masz na mysli kapuste morska? U mnie zakwitla bialo w drugim
roku bez zadnych zabiegow.Nie wiem co w niej drapie,roslina ladna.
Mirzan

3. Data: 2004-05-23 20:30:03

Od: "Eufemja" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> roku bez zadnych zabiegow.Nie wiem co w niej drapie,roslina ladna.
> Mirzan

Nie wiem na pewno czy chodzi o kapustę morską. Jest to roślina o dużych
liściach drapiących jak liście rzodkiewki.U mnie rośnie w dobrej ziemi i ma
sporo słońca, ale nie kwitnie. Może tego nie lubi.Kwiaty miały być okazałe i
zachwycające.
pozdrawiam, Eufemja

4. Data: 2004-05-24 19:00:21

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ma
> sporo słońca, ale nie kwitnie. Może tego nie lubi.Kwiaty miały być okazałe

A ja znam okreslenie modrak na chabry blawatki (stad po poznansku "modra
kapusta" - na gotowana czerwona kapuste). A co to kapusta morska? Bo znam
glon o takiej nazwie.

Elfir

5. Data: 2004-05-24 19:20:59

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> glon o takiej nazwie.
>
> Elfir
>
> Crambe maritima,Bylina o jadalnych lisciach ,kwiaty biale
liscie niebieskawo zabarwione.Mirzan

Róża - co to za szkodnik?
Jak zbudować mały domek?
re -pigwowiec,jaki najładniejszy