Mój nie pierwszy raz na Grupie

1. Data: 2006-02-23 19:51:13

Temat: Mój nie pierwszy raz na Grupie
Od: "eddi" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, może i ja jak Jacek poprosze przy okazji o oficjalneo przyjęcie do
bardzo bliskiej mi grupy miłośników ogrodów i wszystkiego co z tym związane.
Zaglądam tu bardzo często od ok. 3 lat, rzadko piszę jako " eddi" z
prozaicznej przyczyny chronicznego braku czasu, lecz każdą wolną chwilę
staram sie poświęcić mojemu hobby jakim stał się od 5 lat mój wymarzony
niewielki skrawek ziemi ( dopiero na 50 urodziny dane mi było przenieść się
z bloku do wlasnego) . Wielu z Was zdążyłem z Waszych wypowiedzi i
zamieszczanych materiałów trochę poznać, ostatnio dowiaduję się , że boletus
( pozdrawiam ) mieszka w tym samym mieście ( Tychy) . Z wielu Waszych rad
skorzystalem, za co dziękuję. Myślę,że dorze jest , iz w tym zwariowanym
świecie i ciągłej gonitwie jest odskocznia do natury. I tak należy trzymać,
czego wszystkim życzę.
P.S. Może narażę sie Januszowi, ale winorośli nie uprawiam.
Pozdrawiam bliskich mi Grupowiczów
Eddi

2. Data: 2006-02-23 20:09:18

Temat: Re: Mój nie pierwszy raz na Grupie
Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eddi" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tak należy trzymać, czego wszystkim życzę.
> P.S. Może narażę sie Januszowi, ale winorośli nie uprawiam.
:)
jakas amnestie ogloszono czy cos
ze codziennie ktos sie ujawnia i przestawia?
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

3. Data: 2006-02-23 20:20:55

Od: "eddi" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_hehehe" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> jakas amnestie ogloszono czy cos
> ze codziennie ktos sie ujawnia i przestawia?
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

To tylko znak , że zbliża sie WIOSNA !!!
pozdr. Eddi

4. Data: 2006-02-23 20:22:07

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eddi napisał:
> Witam,<> i <> poprosze przy okazji o oficjalneo przyjęcie do bardzo
> bliskiej mi grupy miłośników ogrodów <>

Witaj, i prędko podaj kandydaturę na maskotkę nadchodzącego nowego roku
ogrodniczego :-))

> P.S. Może narażę sie Januszowi, ale winorośli nie uprawiam.

No nareszcie jakiś normalny ogrodnik :-)))

Pozdrowienia
--
Jerzy Wierzchnicki
http://ogrodniczek.republika.pl/

5. Data: 2006-02-23 20:30:13

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Feb 2006 20:51:13 +0100, eddi napisał(a):

> [...]
> świecie i ciągłej gonitwie jest odskocznia do natury. I tak należy trzymać,

Witaj, frakcja południowa nam się rozrasta jak widzę:)

> P.S. Może narażę sie Januszowi, ale winorośli nie uprawiam.

Nie przejmuj się, przywykł zapewne.
Przecież wszyscy wiedzą, że maliny lepsze od winirośli.

Pozdrawiam,
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

6. Data: 2006-02-23 20:32:47

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> To tylko znak , że zbliża sie WIOSNA !!!
> pozdr. Eddi

:))))
w styczniu slonie
w lutym konie
w marcu psy
w kwietniu koty
a my to przez caly rok
:)
z pozdorowieniami i usmiechami
_hehehe

7. Data: 2006-02-23 20:47:36

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eddi" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> P.S. Może narażę sie Januszowi, ale winorośli nie uprawiam.
Nie narażasz się :-)))
Dajesz mi pole do popisu by Cię przekonać, ze warto je uprawiac bardziej jak
coś innego :-)))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

8. Data: 2006-02-23 20:49:26

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:dtl5kb$3fq$1@nemesis.news.tpi.pl...

> No nareszcie jakiś normalny ogrodnik :-)))

:-))))))))))
Sugerujesz, ze normalni lubią się narażać? :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

9. Data: 2006-02-23 21:15:07

Od: "eddi" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał w wiadomości news:dtl5kb$3fq$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witaj, i prędko podaj kandydaturę na maskotkę nadchodzącego nowego roku

Dzięki za dobre słowa. Co do gosowania , to kaczor jako maskotka źle mi się
kojarzy (:- .
Więc stawiam zdecydowanie na RÓŻĘ , szlachetna i dostojna od stuleci.
Pozdrawiam Eddi

10. Data: 2006-02-23 21:25:46

Od: "eddi" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "eddi" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dajesz mi pole do popisu by Cię przekonać, ze warto je uprawiac bardziej
> jak
> coś innego :-)))

Ciekawe jakich argumentów użyjesz, aby mnie przekonać. Jako kontrargument
podaję,że moje poletko ogrodowe jest naprawde niewielkie ( to tylko 400m2) i
gra nie warta zachodu.

siewki a slonce?
Mój pierwszy raz w Grupie ;)
doświetlanie roślin
Pokrywa śnieżna
co mozna posadzic w donicach na tarasie?