Kalla

1. Data: 2006-02-24 11:08:56

Temat: Kalla
Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nastepne pytanie ( Basiu nie krzycz;-)Ogromnie podobaja mnie sie
kalie i widziałam cudna, ciemno bordowa, a własciwie prawie czarna w
Castoramie.Jedyny problem, to ze 2 cebule kosztowały 23 zł.Moje
watpliwosci sa nastepujace czy ja totalny laik sobie z nimi poradze i
czy rzeczywiscie cos mi z nich wyrosnie???Wiem, ze nie zimuja w
gruncie:-(

Gosia

2. Data: 2006-02-24 13:10:04

Temat: Re: Kalla
Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> watpliwosci sa nastepujace czy ja totalny laik sobie z nimi poradze i
> czy rzeczywiscie cos mi z nich wyrosnie???Wiem, ze nie zimuja w

Poza tym zimowaniem rosną same ;-)
Nawet wiele nie wymagają .
--

pozdrawiam :-) piotr