Moja DO- KONIEC!

71. Data: 2003-06-12 17:33:16

Temat: Re: Moja DO- KONIEC!
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps: tnijcie cytaty!, odpowiadajcie pod cytatem!

dziękuje za wyczerpujące odpowiedzi na zadane pytania .nie mam więcej do
ciebie pytań

72. Data: 2003-06-12 17:39:58

Od: "Vipi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na podstawie tej samej ksiazki, czasy zuzycia glikogenu:
>
> dieta wysokotluszczowa: 30 minut
> mieszana: 120 minut
> wysokoweglowodanowa: 200 minut

poprawka, to "czasy wyczerpania" zalezne od poziomu glikogenu w miesniach,
odpowiednio niski, sredni, duzy... zaleznosc liniowa.

73. Data: 2003-06-12 18:13:26

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "^ToM^" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> jezeli chodzi o jedzenie samej trawy - to nikt. wiekszosc w mojej rodzinie
> to zwykli "mieszacze - korytkowi" (czesc energii pozyskuja z tluszczy i
> bialka a czesc z wegli mniej wiecej 50/50) , natomiast znam osobiscie 2
> osoby totalni trawozercy (80-90% energii z weglowodanow) jak sami o sobie
> mowia - wegetarianie
> pozdrawiam
> tom.

w kontekście twojej inteligentnej odpowiedzi pytanie powinno brzmieć nie czy
ktoś w twojej rodzinie jada lub jadał trawę tylko czy ktoś z twojej rodziny
wygrał wielka pardubicką?:0

74. Data: 2003-06-12 20:04:25

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czy
> ktoś w twojej rodzinie jada lub jadał trawę tylko czy ktoś z twojej

rotflol

Kon, ktory pisze w usenecie

75. Data: 2003-06-12 22:31:32

Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ej Vroobelek Albo nie umiem czytac albo ty pisac. Ktorys z nas jest chyba
GLUPI.

76. Data: 2003-06-13 06:41:25

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty juz, chlopie, poprawy raczej nie rokujesz. Juz mnie nie dziwi, ze
ludzie
> moga leciec na lep typu "jedz tlusto, to bedziesz mial sprawnie dzialajacy
> mozg i w ogole bedziesz mister IQ". Jakos sie trzeba podbudowac, gdy
> czlowiek potrafi jedynie pisac takie bzdury, jak te powyzej.

jezeli piszesz ze to sa bzdury, to musisz to umiec jakos udowodnic. jezeli
nie umiesz tego udowodnic, cale Twoje pisanie nie ma sensu. poza tym cytat o
ministrze nie jest moj, ja czegos takiego nigdzie nie napisalem. wiec
prosilbym o nie przykleajnie do mnie slow, ktorych nie wypowiedzialem. masz
racje, ten kto to napisal pisze bzdury (Ty?)- watpie czy ktos z Optymalnych
chcialby byc ministrem - ja na pewno nie.
pozdrawiam
tom
ps: tylko spokojnie nie ma sie o co denerwowac, to tylko wymiana
doswiadczen.

77. Data: 2003-06-13 06:49:08

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ludzie
>
> jezeli piszesz ze to sa bzdury, to musisz to umiec jakos udowodnic.

Czlowieku, do Ciebie nie docieraja podstawowe informacje z otoczenia. Zyjesz
w swoim wlasnym, wyimaginowanym swiecie, w ktorym czesc ludzkiej populacji
odzywia sie trawa, a opisujac publicznie to, co Ci sie w glowie roi,
narazasz sie jedynie na posmiewisko. Twoj stan jest raczej powazny, skoro
nawet po delikatnym zwroceniu uwagi, ze tworzysz jakas fikcje, wciaz idziesz
w zaparte. To juz sprawa lekarza, by uswiadomil Cie ze tkwisz w bledzie
myslac o ludziach zjadajacych glownie weglowodany jako o trawozercach. Nie
widzisz sprzecznosci w tym, co piszesz? Skoro jedza trawe i jednoczesnie nie
trawia celulozy, to skad te 80 czy 90% weglowodanow, ktore zaspokajaja ich
potrzeby kaloryczne? Tylko nie mieszaj w to kosmitow i Clintona.

> [...]
> racje, ten kto to napisal pisze bzdury (Ty?)- watpie czy ktos z
Optymalnych
> chcialby byc ministrem - ja na pewno nie.

Rotflol. Chlopie, nie pisz juz wiecej o dobroczynnym wplywie diety
Kwasniewskiego na funkcjonowanie mozgu, pliz. Wplyw istnieje, jak widac, ale
jest on zgola inny, niz Ci sie wydaje.

78. Data: 2003-06-13 07:13:14

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie kompromituj sie juz wiecej, prosze.

raczej tego nie robie, bo niby po co

> Znamienne jest, co nastepuje:
> "We wszystkich procesach idealnie odwracalnych entropia jest stała, w
> rzeczywistych procesach entropia całego układu zawsze rośnie."

chlopie, piszesz tylko nic z tego nie rozumiesz - poczytaj troche.
entropia jest miara nieuporzadkowania ukladu, im wieksza entropia tym
wieksze nieuporzadkowanie - antagonizmem do tego stanu jest negentropia
(malejacej entropii, negatywnej entropii - jak kto woli), (tego juz zdaje
sie nie doczytales) im wieksza negentropia tym wiekszy lad czasteczkowy.
entropia jest jedną z zasadniczych wielkości używanych w termodynamice; jest
treścią niezwykle ważnej, drugiej zasady termodynamiki, mówiącej że w
przyrodzie entropia może jedynie wzrastać. Jeśli maleje lokalnie, to nie ma
siły-w tym samym czasie gdzieś musi wzrosnąć, aby sumarycznie entropia nie
malała, czyli, nawet jeśli w układzie zdarzają się przemiany prowadzące do
spadku entropii to muszą one być skompensowane przemianami ubocznymi w
których entropia wzrasta. i tak wlasnie dzieje sie w zywych organizmach. z
punktu widzenia przeplywu informacji proces leczniczy polega na wprowadzaniu
negentropii to znaczy porządku w miejsce chaosu, czyli entropii. Dokładnie,
lekarstwo to pewien przekaz dla organizmu, czyli zakodowana w cząsteczkach
chemicznych informacja. Pod jego wpływem pojawia się negentropia: ciało
likwiduje zaburzenia i regeneruje komórki, czyli przywraca ich funkcje -
odbudowuje ich połączenia komunikacyjne. dokladnie tak samo dzieje sie przy
wprowadzeniu odpowiedniego zywienia.
jak widzisz - sama definicja wyrwana przez Ciebie z kontekstu calej sprawy
jest warta funta kłakow. po to sie tu dyskutuje zeby sie czegos dowiedziec,
jezeli chcesz podwazac czyjes wypowiedzi - masz do tego prawo, ale rob to
merytorycznie a nie spekulacyjnie.
inaczej wprowadzasz entropie informacyjna:)

> To cala masa, w rzeczy samej (a skad te liczby, ze sie tak zapytam?). Ten
1
> gram musi drastycznie pomagac w procesach wzmacniania kosci i stawow. To
> nic, ze cala reszta zjedzonego kolagenu (92%) odbywa jalowa podroz po
> ustroju i w koncu musi byc wydalona. Wazne, ze dieta promujaca zjadanie
> bialka przyswajanego tylko w 8% i jednoczesnie wieszajaca psy na innych
> niestrawnych substancjach obecnych w produktach roslinnych nazywa sie
> "optymalna". Grunt to obiektywizm.

nic podobnego - w trawie nie ma kolagenu, wiec nawet 1g jest na takiej
diecie nieosiagalny
skad te liczby? - jak to skad z badan. mozna je dostac w odpowiednich
instytucjach.
nie ma potrzeby aby sie wchlanialo wiecej kolagenu - tyle spokojnie
wystarcza.
optyamlni, poza tym nie jedze go zbyt duzo, wiec to nie problem.
mozesz podac, w ktorym miejscu wieszalem psy na innych dietach?

pozdrawiam
tom

79. Data: 2003-06-13 07:16:26

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nieprawidłowo stosujesz dietę optymalną!!!

mozliwe, w takim razie wskaz co zle robie i ile jestes laskaw.
pozdrawiam
tom

80. Data: 2003-06-13 07:19:39

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziękuje za wyczerpujące odpowiedzi na zadane pytania .nie mam więcej do
> ciebie pytań

prosze uprzejmnie, bede mial to na uwadze.
tom

mm A DIETA ROZDZIELNA
Nie tyje.
Firmy MM