Moja DO- KONIEC!

81. Data: 2003-06-13 07:31:47

Temat: Re: Moja DO- KONIEC!
Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czlowieku, do Ciebie nie docieraja podstawowe informacje z otoczenia.
Zyjesz
> w swoim wlasnym, wyimaginowanym swiecie, w ktorym czesc ludzkiej populacji
> odzywia sie trawa, a opisujac publicznie to, co Ci sie w glowie roi,
> narazasz sie jedynie na posmiewisko.

jak na razie to chyba tylko z Twojej strony to posmiewisko. czekam dalej na
udowodnienie tego ze to co pisze to bzdury - nie zchodz na temat zastepczy.

Twoj stan jest raczej powazny, skoro
> nawet po delikatnym zwroceniu uwagi, ze tworzysz jakas fikcje, wciaz
idziesz
> w zaparte.

takie jest moje zbojeckie mam prawo, chyba ze chcesz mi zabronic

To juz sprawa lekarza, by uswiadomil Cie ze tkwisz w bledzie
> myslac o ludziach zjadajacych glownie weglowodany jako o trawozercach. Nie
> widzisz sprzecznosci w tym, co piszesz?

pod pojeciem trawy ja rozumiem wszystkie tkanaki roslinne (nie mialem
przeciez na mysli zycicy trwalej czy tymonki lakowej) !!, przeciez wszyscy o
tym wiedza tylko Ty udajesz ze nie wiesz.

Skoro jedza trawe i jednoczesnie nie
> trawia celulozy, to skad te 80 czy 90% weglowodanow, ktore zaspokajaja ich
> potrzeby kaloryczne?

celuloza przechodzi jak przez sito, ale reszta wegli jest wchlaniana -
fruktoza, sacharoza, maltoza, etc. i wlasnie z tego czerpia energie.

Tylko nie mieszaj w to kosmitow i Clintona.

nie rozsmieszaj mnie - jestes jedyna osoba, ktora wie o czym mowie, ale
udaje ze nie wie.

> Rotflol. Chlopie, nie pisz juz wiecej o dobroczynnym wplywie diety
> Kwasniewskiego na funkcjonowanie mozgu, pliz. Wplyw istnieje, jak widac,
ale
> jest on zgola inny, niz Ci sie wydaje.

to jest Twoja opinia, czesc populacji ma zgola odmienna - czyli jednak ten
cytat nie byl moj.
nieladnie tak pokretnie obrabiac dane.
pozdrawiam
tom

82. Data: 2003-06-13 07:44:19

Od: Vroobelek <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stało się to Fri, 13 Jun 2003 00:31:32 +0200, gdy "Manio"
<m...@g...pl> napisał:

>Ej Vroobelek Albo nie umiem czytac albo ty pisac.

Na jakiej podstawie wyprowadziłeś tak głęboki wniosek?

>Ktorys z nas jest chyba
>GLUPI.

A może problemu szukaj w sobie, a nie w innych?

pzdr
Vr.

83. Data: 2003-06-13 17:47:04

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mozliwe, w takim razie wskaz co zle robie i ile jestes laskaw.

ja widzę skutek a przyczny musisz sam znaleźć

pamięta ,ze każdy z nas jest inny i nie ma gotowych recept .

mm A DIETA ROZDZIELNA
Nie tyje.
Firmy MM
Cambridge,dieta